New Looklet competition!- by Bentzz

Er is er nog eentje aan de gang, maar voor mensen die
er niet aan meedoen begin ik een nieuwe!
De kandidaten;

1.Technicolor
2.neonlights
3.xNENAAx (blop)
4.LadyFleurr
5.xLusingg
6.SPUITPIS
7. Spesial
8. aljasleen
9. Krommebanaan
10. sterretje_
11. Pacwoman

12. ChantalHoi
13. Ohglam
14. _Gerrit
15. xHappyfacex
16. ANNABANANAx

Opdracht 1:
Street:
Zie het volgende bericht!

Opdracht 2:
Chique at work:
Hoe zou jij je kleden als je naar je nette kantoorbaan zou gaan? Wees orgineel, en maak er high- fashion van. Gebruik genoeg accessoires. Opvallend mag, maar is een risico. Over the top kan namelijk niet op je werk
Deadline:
Zondag 4 oktober, weer om 20.00

Opdracht 3:
Colours!
De opdracht zegt al genoeg: maak een outfit met KLEUR! Gebruik zoveel mogelijk kleuren, maar zorg ervoor dat het bij elkaar blijft passen. Maak er iets high-fashions van, en wees orgineel. Gebruik veel accessoires, en zorg dat jíj uitblinkt. Houd je aan het thema!
Deadline:
Woensdag 7 oktober, om 20.00

Opdracht 4:
Lingerie
High fashion maar niet trashy: lingerie. Moeilijk onderwerp, want er is niet veel lingerie op looklet. Probeer dus iets unieks te maken. Zorg dat het goed bij elkaar past, neem veel accessoires en maak het vooral niet trashy. LET OP: deze keer zullen er 2 (!!) mensen afvallen!
Deadline:
Woensdag 14 oktober om 20.00. DE UITSLAG KAN DAN OF DIE DAG KOMEN, OF EEN DAG LATER. Om boze berichten te voorkomen :face_vomiting:.

Opdracht 5:
Your dreamwedding.
Stel je jezelf eens voor, over 15-20 jaar. Je hebt dé perfecte man gevonden, en eindelijk is het zover; jullie gaan trouwen. Als kind droomde je er vast altijd van, jij in de mooiste jurk, en iedereen die zegt; “Oh, wat is ze mooi!”. Dat is de opdracht. Maak je eigen trouwjurk. WEES ORGINEEL, maak ZELF een “jurk” en gebruik genoeg accessoires. Als je orgineel bent krijg je “pluspunten” . Maak het dus uniek en vooral niet ordi. Succes!
Deadline:
ZONDAG 18 oktober, om 20.00.
De uitslag kan die avond komen, of die dag erna.

Opdracht 6:
Sport girl.
Voor deze opdracht moet je de ultieme sportoutfit maken. Er zijn genoeg sportkleren op looklet, dat is dus geen probleem. Maak het wel nog steeds FASHION, en zoals gewoonlijk; niet trashy, en veel accessoires. Spring er weer eens uit!
DEADLINE
Zondag, om 20.00.

Opdracht 7:
Beach babe.
Het is net zomer geweest, maar om nog even het zomergevoel vast te houden is dit de opdracht. Beach babe kan variëren van bikini’s en badpakken tot luchtige kleren (korte broeken etc) en strandjurkjes. Maak er iets moois van met veel accessoires, en spat er (voor de zoveelste keer) uit.
DEADLINE:
Zondag om 20.00. DE UITSLAG KAN ZOALS GEWOONLIJK DIE DAG KOMEN OF DIE DAG ERNA.

Opdracht 8:
Celeb time!
Celebs zijn meestal trendsetters. Ze hebben dan ook meestal de duurste en nieuwste kleding aan, en kopen bij dat jurkje “nog even een bijpassende Gucci tas”. Voor deze opdracht neem je een bepaalde look van een bekende celeb en probeer je die zo precies mogelijk na te maken. Let op: Zet de foto van de celeb in die outfit er ook bij! Je moet deze opdracht wel naar jouw stijl maken; kies een celeb die ongeveer dezelfde stijl heeft, en schrijf erbij waarom je die hebt gekozen.
DEADLINE:
Zondag om 20.00, de uitslag komt een dag later.
Nota Bene! ( let goed op ;p )
IEDEREEN is zeer goed nu, zorg er dus voor om er écht uit te spatten! De winnaar van deze opdracht MAG KIEZEN WIE AFVALT. Dit mag (volgens de winnaar) bijvoorbeeld de 2e, maar ook de laatste zijn.

Opdracht 9:
Feestdagen.
Omdat de feestdagen er aan komen dacht ik dat het misschien leuk is om een feestkleding- opdracht te maken. Dus bij deze: Maak je favo feestcombo! Jullie zijn allemaal hartstikke goed, dus het word moeilijk om een winnaar + afvaller te kiezen nu! Maar je wil nu toch niet afvallen? Je best doen dus! Bij deze opdracht moet je er zoals gewoonlijk uitspatten, veel glam gebruiken, en veel accessoires gebruiken. Succes!
DEADLINE
Sunday at eight. De uitslag zal vast wel weer een dag later worden :wink:

Vanavond ben ik weer online…
Dan kijk ik naar de “aanmeldingen” ^^.

x

ik doe wel mee haha

Ik doe mee
eindelijk eens op tijd voor een looklet wedstrijd :d

Ik doe ook mee!

ik doe meee, :wink:

Ik ook! ^^

1.Technicolor