New look

heee !

even een vraagje ;
heeft een van jullie evaring met de internet shop
van New Look ?
ik ben namelijk van plan daar een jas te kopen, alleen
ik weet niet of het betrouwbaar is.
èn nog een vraagje, het is best goedkoop, maar is het ook goeie
kwaliteit ?
dankjewel (L)

xxxx

up up up

New Look is gewoon een echte winkel dus waarom zou de webshop dat niet zijn? En ik vind de kwaliteit gewoon goed :]

Mee eens. Ik koop altijd in Londen bij de New Look. Alles is nog heel wat ik met kerst heb gekocht dus.

dankje :slightly_smiling_face:
maar ik heb ook nog nooit in die winkel iets gekocht, vandaar

xx

heeey ja ik heb daar iets van gekocht en het is gewoon optijd gekomen enzoo dus… :slightly_smiling_face:

ennemm, de maten zijn ook gewoon echt de maten.
dus dat maat 38 niet valt als een 34 ofzoo :slightly_smiling_face: ?

ja de maten zijn goed ik had tenminste een M gekocht en die viel goed

Ik had schoenen, een shirtje en een shirt voor mn vriend besteld en de maten klopte, behalve van het shirtje die was te groot, maar die voor mn vriend was wel weer goed. Ze leveren ook best snel.

Is er ook een New Look in Amsterdam ?

ik heb er ook eens een trui gekocht :grinning: hij is egt van goede kwaliteit en was op tijd de maat zat ook goed. Maar ik had hem al gepast in de winkel :stuck_out_tongue: maar het is egt wel betrouwbaar hoor :wink:

jupp is gewoon betrouwbaar, ze verzenden ook echt súpersnel, had mn pakketje in minder dan een week in huis :slightly_smiling_face:

helaas niet :frowning_face:

Geen idee, maar ik weet wel dat er 1 in rotterdam zit, tegenover de mediamarkt.

http://www.newlook.com/st…l.jsp?_requestid=10645083

verkooppunten new look in nederland .

Het is heel verschillend welke items van goeie kwaliteit zijn. Ik heb items die ik al jaren heb en mooi blijven, maar ik heb ook items die ik maar een seizoen heb kunnen dragen.