New Look rotterdam

Heeft de New Look rotterdam dezelfde collectie als op de website?
Ik ben wel benieuwd naar de collectie die ze nu hebben, en of t dus waard is om naar toe te gaan. Ik mag namelijk alleen óf naar alexandrium, óf t centrum.
(Lees, óf primark, óf new look…)

Ik verkies de new look zeker boven de primark.
Bij de New look hebben ze altijd wel leuke dingen en tenminste niet zo’n vreselijke takke zooi zoals bij de primark + naast de new look zit de river island en iets verderop een vet grote H&M.

Ik weet alleen niet of de spullen in de winkel hetzelfde zijn als op de site.

Ik heb echt haat aan river island… H&M is ook wel nice, maar al die winkels zitten ook op alexandrium toch?

Ik ben al wel naar de Primark geweest, maar de New Look nog nooit! Ben ook erg benieuwd! Morgen ga ik daar maar eens een kijkje nemen daaro.
waarom mag je eigenlijk niet naar beiden? want je moet er wel rekening mee houden dat het Alexandrium verder niet veel leuke/grote winkels heeft (vind ik tenminste).

Op alexandrium is het ook leuk shoppen hoor zit ook een H&M en andere leuke winkels, je kan er goed slagen.
Maar Centrum heeft ook gewoon een hele H&M met 2 verdiepingen alleen maar divided (ik weet niet of je daarvan houdt maar dat is voor mij echt ge-wel-dig haha)

New look is leuk, vooral als je student bent dan krijg je een pasje waar je t/m 28 febr. volgens mij 20% korting kan krijgen, en daarna altijd 10% ik ben er gister geweest en ze hebben er echt leuke dingen idd veel leuker dan de primark en het zit ook nog in het centrum waar je veel leukere winkels hebt dan in alexandrium.

alexandrium en centrum is trouwens niet veel verder dan alexandrium zelf hoor, je stapt op de trein bij alex. naar r’dam centraal en daarvandaan is 't 5 min. lopen vorodat je bij de lijnbaan bent :ö

maargoed ik zou voor 't centrum gaan, omdat je daar veel grotere en leukere winkels hebt meer keuze etc.

Ik ben dinsdag bij de primark geweest en kon echt alleen maar zooi vinden. Ben er verder nog nooit eerder geweest, maar de winkel trok me echt totaal niet.
Soort zeeman meets van haren, ook qua geur. (let somehow altijd heel erg op de geur van winkels)
In het centrum zitten wel meer winkels dan in alexandrium, maar daar zit ook een zara & h&m enzo.

Omdat mn ouders meegaan en me brengen, en ze niet willen dat ik een hele dag ga shoppen en als ze eenmaal de auto geparkeerd hebben willen ze die alleen nog maar in om naar huis te rijden.

ZOEKFUNCTIE.

http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/new-look-naar-nederland-129533.0.html

daar ben ik het echt niet mee eens! ik ben een dag voor jou naar de primark geweest en het was dit keer echt heaven. echt leuke dingen! heb een hele nieuwe garderobe en was maar 50 euro kwijt.
dat zeeman en van haren, ook echt onzin ;p primark vergelijk ik altijd met de h&m, maar danveel goedkoper!
new look is ook duurder dan de primark en in alexandrium zijn ook nog zat leuke winkels!
ik zou voor alexandrium kiezen.

ik kom vrijwel elke dag in rotterdam geweest maar ik ben nog nooit bij de new look geweest, haha. moet ik toch eens doen denk ik!

Aha oke! nou dan zou ik eerst eens naar de primark gaan & dan een volgend keertje gewoon centrum! wanneer ga je? have fun alvast!

Misschien moet je eerst eens lezen waar ik naar zoek, want daar staat namelijk helemaal niets over in dat topic. De zoekfunctie had ik allang gebruikt.

Oh en ik ga zondag!

Ik zou naar Centrum gaan. Is veel groter sowieso, en de New Look is geweldig. xD
Ik vond de Primark zo ontzettend tegenvallen…

hee,
ik ben gisteren in de New Look en in de Primark geweest.
New look is leuke winkel, maar het was niet echt mijn stijl, in de winkel zie je een beetje ‘tuttige’ dingen met veel bloemetjes enzo, das dus niks voor mij.,Het is een beetje vergelijkbaar met de h&m en zara
In de Primark is het eruug druk (toen ik er was, was in de vakantie) en dus ook een zooitje. De kleding is er erg goedkoop en ook heel veel goedkope schoenen, (allebij niet zo’n goede kwaliteit, maarjah) Ik heb er één paar slippers, één paar simele gympies en een klein tasje gekocht voor 10 euro, dus erg goedkoop.

zelf zou ik als ik jou was naar het alexandrium gaan, omdat je daar ook heeeeeel veel winkels hebt, (zoals h&m en zara, veromoda,etos, enz.)

Ik zou naar het Alexandrium gaan. Centrum vond ik écht geen barst aan.

agree alleen de H&M, claires en bershka vond ik wel leuk (mjah dan ga ik wel naar andere stad voor die winkels)
New look viel mij zooo hard tegen, had op internet allemaal leuke jurkjes enzo gezien maar in de winkel kon ik deze echt niet terugvinde, ben 3x doro die winkel gegaan … ik zou dus primark kiezen boven newlook…

Alexandrium ben ik alleen bij de primark geweest, rest was nogal saai.

Ik zou naar 't centrum gaan, alleen bij new look viel t mij best tegen, best wel duur…

Geen idee wat er op de site staat, maar de collectie van de New Look bestaat vooral uit fleurige jurkjes, kant en nude kleuren en vrijwel alle trends voor deze zomer. Je kan er ook een studentenkaart aanvragen, dan krijg je 20% korting op alles. Als je geen student ben kan je ook je CJP pas laten zien, dat vinden ze ook al goed. : )

In het centrum kan je naar 3 H&M filialen, 2 Zara filialen, New Look, River Island, Armani store, Berschka en weet ik veel wat, nog heel veel meer zaken!
Alexandrium heeft 1 Zara en 1 H&M en is veel kleiner, de Primark is onmenselijk druk en heeft niet echt kleding die het waard is om voor langs te gaan.

Veel zaken op Alexandrium lijken ook echt dumpzaken, filialen waar de mindere collectie verkocht word. Dus ik zou zéker naar het centrum gaan als ik jou was.