[i]Hai allemaal!
Ik wilde graag schoenen kopen bij New Look (in de v&d) alleen vroeg ik me af of ze fijn lopen en lang meegaan, of dat ik beter een duuder paar kan aanschaffen?
Alvast bedankt xxxxx[/i]
[i]Hai allemaal!
Ik wilde graag schoenen kopen bij New Look (in de v&d) alleen vroeg ik me af of ze fijn lopen en lang meegaan, of dat ik beter een duuder paar kan aanschaffen?
Alvast bedankt xxxxx[/i]
Ik hou van die van New Look, maar dat verschilt per persoon.
&Duurder betekend niet fijner ofso?
Oke!
Nee daar heb je gelijk in, maar toch, misschien dat ik het wel overweeg…
Nog meer reacties ??
ik heb een paar, en ze lopen niet fijn. Ik zou sparen voor een kwalitatief beter paar.
Oh oke! Ik twijfel nog wel…
Ik heb geen pumps, maar wel andere schoenen van New Look gehad en die gingen niet bijster lang mee…
Als je ze wilt om gewoon eens bij speciale dingen aan te doen, dan zijn ze wel goed, maar als je ze echt wekelijks wilt aandoen, raad ik het af.
Ja oke snap ik!
Ik ben niet voor plan ze iedere dag aan te doen, dus ik denk toch dat ik ze koop voor idd specialen gelegenheden. Dan maar een avondje met pijn…
Bij mij gaan ze wel lang mee hoor, ik heb misschien wel 10 paar, geweldig vind ik ze. Ik kan dan wel hakken aandoen zonder er echt last van te hebben, misschien ligt het daaraan.
Ik heb ook een aantal paar pumps van de new look, en persoonlijk vind ik ze in vergelijking met andere pumps wél fijn lopen… kwaliteit weet ik niet echt, ze zien er wel kwalitatief uit. Ik draag ze niet dagelijks, alleen bij gelegenheden, dus over hoe lang het mee gaat kan ik niet echt zeggen, zal ook wel verschillen per soort.
Als je ze alleen bij speciale gelegenheden aandoet zou ik gewoon pumps kopen die niet zo duur zijn.Ik heb voor kerst ook pumps gekocht en die waren maar 20,- omdat ik ze toch niet vaak aandoe
succes!
Oke, dankjewel voor jullie reacties !
Ik koop ze denk ik wel! Als ik jullie zo hoor!
En ja ik wil ze graag aan met speciale gelegenheden.
hihi GoldenKiller, 10 paar, ik hoop dat ze bij mij ook zo goed bevallen
ik heb ook pumps van de new look en die zitten juist heel fijn vind ik. maar al mijn schoenen zijn van H&M New Look en van haren eiglekk:P
Ja ik heb een schoenen tik ofso, haha.
Weet je al welke je wilt?
(gaat nu gelijk even op de website kijken om een paar te bestellen)
Wauw hoeveel schoenen heb je dan welniet in totaal als ik vragen mag?
Nee haha nog niet, iig een paar killer heels, ik denk in of zwart, of juist opvallend - panterprint of een knal kleur…
ik heb wel een paar voor speciale gelegenheden, vind ze best prima en zeker voor die prijs! (:
Ja idd voor die prijs kun je het niet laten, en ik vind ze er ook leuk uitzien!
Uhm… sowieso meer 50 ofso, ik heb er al 10 vd new look en 8 van river island en dan nog 4 van hm en dan nog random van overal en ik heb shabbies besteld, yueehh.
Mijn moeder betaald het alleen en ik ga niet uit ofso, dus aan iets anders geef ik ook niets uit. Alleen kleding en schoenen.
Ik heb deze trouwens gezien, killerheels, ook in het zwart, maar deze is leuk opvallend:
http://www.newlook.com/sh…-platform-heels_231962993
Ik haat je, nu zitten die schoene vd new look in mijn hoofd, haha
omg omg hoezo jaloers,
Ik ga ook maar eens slag slaan bij newlook haha.
En ja die is wel leuk idd!
En dank je wel, vind jou ook heel aardig, hahaha