New Look floral wedge

Ik heb een tijdje geleden deze wedge bij de New Look gekocht. Ze zijn echt prachtig en ben er superblij mee, maar de combinaties die ik ervoor in mijn hoofd had passen niet echt. Ik heb ze nog maar een keer aan gehad en dat vind ik echt zonde, vooral met dit weer. Normaal heb ik niet zoveel problemen met matchen, maar bij deze ben ik wel even clueless.

Kan iemand prints, kleuren of combinaties tippen? Ik heb het zelf al eens gedragen met een witte top en denim, heel basic en safe dus maar als ik mss wat meer combinaties weet durf ik er wat gewaagder meet te zijn.

http://images1.lynku.com/products200/518/51878583.jpg

Stof is zwart, roosjes zijn wit/roze.

Uhm witte skinny en een leuk blousje?

je kan sowieso al combineren met een tan kleur, bruin dus.
sieraden, tassen, riemen enz.

verder kan je een gebroken/crême wit blousje met bloemen maar dan met andere kleuren aan doen, of een zwart hemdje/shirtje met een lichtroze/wit dessin erop.

Wit/zwart/roze/donkerblauw jurkje erop?

Hm ik zit zelf te denken aan meer bloemenprint, ik ben zelf op zoek naar een blauw bloemenshortje voor erbovenop en dan wss met een wit of zachtroze shirtje, op he moment draag ik het vooral met wit en blauw. Ik vind een witte broek niet echt ideaal ervoor, tenzij het kort is maar dat zie je mss alleen als je ze echt voor je hebt. Van tankleur ben ik ook niet echt fan en vind het er ook niet bij passen. Maar toch bedankt voor de tips ^^

Ik heb een bloemenshortje gezien bij de Vero Moda en bij Yes or no bij de V&d:) Weetniet zeker of die blauw waren, maar misschien kan je daar even naar kijken? :slightly_smiling_face:

Ja ik heb die bij de Yes or No gezien, maar die was 30 euro en dat vond ik nog wel prijzig. Ik zal morgen eens bij Vero Moda kijken :3

Ik heb trouwens een kleur gevonden die altijd goed staat! Groen! Ik had hiervoor niet- tot nauwelijks groen maar afgelopen weken heb ik vrijwel alles in het groen gehaald en toen ik ging matchen zag ik dat de wedge er super bij staat ^^

Appeltjesgroen lijkt me wel leuk, of een ander fel kleurtje erbij :grinning: