New Look ?! Aantal vragen... wie helpt

Hi,

Ik wil dus wat online gaan bestellen bij newlook.com maar heb een aantal vragen heeft iemand ervaring ermee?

Wat zijn de verzendkosten, hoe kan je betalen, de levertijd etc.

Allllemaal online te vinden. Wat mij betreft kan hier een slotje op.

Klopt, maar wil graag iemands mening,ervaring over horen? :slight_smile:

Mening horen? Wtf :’) Verzendkosten zijn verzendkosten, levertijd is levertijd, betaalwijzen zijn betaalwijzen, daar komt geen mening aan te pas.

Ik heb er laatst wat besteld. De verzending was gratis, omdat ik boven de €65 zat.
Ik heb betaald met creditcard, en de levering was super snel. Er stond 5-7 werkdagen, maar ik bestelde op zondagmiddag en het was donderdagmiddag al bij mij thuis (:

Mijn zusje heeft wel eens iets besteld en het kwam echt snel aan! Dus, goede levering :slightly_smiling_face:

Oeh dit is wel interessant! (volgens mij is er niet eens een New Look-topic hier op Girlscene…?) Ik zou namelijk ook graag iets bestellen bij New Look maar PayPal werkt niet bij mij… Ik heb wel gewoon een betaalkaart van KBC (er staat Maestro op) maar kan je daar dan gewoon mee betalen? Want bij betaalmethodes staat er wel Maestro maar het is wel geen creditcard… Iemand? :stuck_out_tongue:

Ik heb daar mijn winterjas besteld, en mijn pakketje kwam na 6 dagen. De verzending was gratis omdat ik boven de 65 euro zat. De kwaliteit is ook heel goed. :slightly_smiling_face:

Hele slechte ervaring daarmee.
Ik had best veel besteld, en voordat het pakketje bij mij thuis kwam had ik al een email gekregen dat ik blijkbaar een deel teruggebracht had, wat niet zo was want ik had het pakketje nog niet eens! Toen het pakketje aankwam was één maat verkeerd en één shirt was gewoon niet aangekomen, en nog een shirt was een shirt dat ik niet eens besteld had? Ook duurde het twee weken :l

Handig topic, er zou sowieso een topic moeten zijn over online winkels :slightly_smiling_face:

^Er is een ‘is deze site betrouwbaar?’ topic

^^ ook is er een Webshoplijst topic!

Ennn slotje. Er is wel degelijk een New Look topic: http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/het-grote-new-look-topic-217397.0.html