New Job! vragen!

[i][b]Hee ik heb dus net een nieuw baantje (sinds 1,5 week).
Ik moet schoonmaken bij een chinees, maar het was me allemaal een beetje onduidelijk hoeveel ik verdien?
Ik zal even mijn voorlopige rooster er neer zetten:
Vanaf de dag dat ik begon:
Woensdag : half vier tot half zes - twee uurtjes. Schoonmaken.
Maandag ; twee uur tot half zes - drie en een half uur. Schoonmaken.
Donderdag; vijf uur tot acht uur - vier uur - bediening
Vrijdag ; Vijf uur tot acht uur- vier uur - bediening
Zaterdag; Vijr uur tot acht uur - vier uur - bediening
Zondag ; Vijf uur tot acht uur - vier uur - bediening
Maandag ; Twee uur tot Vier uur - twee uur - schoonmaken
Woensdag; half vier tot half zes - twee uur - schoonmaken.
Is er iemand die aan de hand van deze schema een beetje kan berekennen hoeveel ik ga verdienen? Voor een vijftienjarige :stuck_out_tongue:

thanks [/b][/i]

Vraag het aan je baas, alsof ik weet hoe veel je verdient bij een chinees… :crazy_face:

Lees even goed ! Ik vraag toch alleen of er mensen zijn die een kleine schatting kunnen maken, dan weet ik ook waar ik voor sta!
Normaal kan ook, reageer anders helemaal niet.

minimumjeugdloon voor 15 jaar is 2,22
dus kan je zelf wel beetje uitrekenen denk ik
kweet niet of je werkgever je meer uitbetaald dan minimumjeugdloon, maar dat moet je je werkgever vragen

Toen ik 15 was verdiende ik 2.80 in een supermarkt. Maar stel dat je zwart werkt dan verdien je vaak veel meer. En stel dat je echt het minimumloon krijgt dan krijg je veel minder.
Kunnen we dus helemaal niks over zeggen.

Ik verdien rond het minimumjeugdloon, 2,35.
Ik ben ook 15.

Dus aan de hand daarvan kun je je uren optellen en dan x het bedrag wat je per uur verdient.

Als je gokt rond de 2.30 a 2.40, dan kun je het ongeveer uitrekenen. :slightly_smiling_face:

Dat is dus rond de 58 a 59 euro.

Lekker inkomen voor een 15jarige!

ik weet het niet,
maar mag ik ffkes iets vragen,
van 5 tot 8 werken, is toch 3 uur i.p.v 4 uur?
of kan ik nou echt niet rekenen :stuck_out_tongue:.

Ik ken een paar mensen die ook bij de chinees werken en die verdienen meer dan het minimumloon. Zij verdienen ong. 4.50 euro per uur en zijn 16/17 jaar.

Ja dat is 3 uur… xD

Oei oei, Dan gaat er al 4 uur af van het inkomen van de topicstartster. :stuck_out_tongue:

3x2.40 = 7.30

58 euro - 7.30 = laten we zeggen, 50 a 51 euro … :wink:

En je hebt waarschijnlijk nog wel een halfuur pauze, moet je er ook allemaal aftrekken.