nevermind.

nevermind.

Gewoon een soort duim? Niet iedereen heeft exact dezelfde duim hoor, jeetje. Wat een onzinnig topic.

:"DDDDDDDDDDDDDDDDD

Ik zou je nagels laten groeien want zo ziet het er mannelijk uit vind ik…
Verder niets aan te doen. Stel je voor plastische chirurgie aan je duim :’)

Iedereen heeft een andere duim. En ik neem aan dat je niet sinds je geboorte aan sms’t, dus nee je hebt ook geen sms duim.

Het is ook maar een vraag hoor -.-
Ik wilde het gewoon weten?

oei van de achterkant ziet je broer er wel goed uit :stuck_out_tongue:

Anyway, ik ken wel mensen met zulke duimen, het is niet iets om je druk over te maken denk ik :slightly_smiling_face:

Het kan misschien ook door het duimen van vroeger komen geloof ik. Ik merk ook dat mijn rechterduim iets dikker en minder lang is dan mijn linkerduim, en volgens mij komt dat omdat ik vroeger met mijn rechterduim duimde (wat een raar woord is duim zeg, haha). Maargoed helemaal zeker weten doe ik dat niet. Daarbij ziet mijn duim er ook niet zo uit als de jouwe, iedereen heeft gewoon verschillende vingers, de een zijn dik de ander dun. No worries. Ik zou wel je nagel wat langer laten groeien, dan lijkt hij misschien wat minder raar.

Oke, dankje (:

@Sparrow Ik ook ja ^

je neemt mij de woorden uit m’n mond… hoe oud is ie?

hahaha serieus ik zat net foto’s van vin diesel te kijken en toen zag ik dit hij lijkt er best wel op van de achterkant :open_mouth:

alleen hij is niet zo breed

Hha, hij is 16 :stuck_out_tongue:

whuuuut? wat lijkt hij oud… je wilt niet weten aan welke leeftijd ik dacht haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mijn broertje heeft dat ook, gewoon normaal hoooor. Maak je geen zorgen. Ik heb juist hele dunne duimen. Dat is ook niet vreemd.

Dat heet toch een hamerduim? Megan Fox heeft er ook één. Je wordt er dus gewoon mee geboren.

jammer dat ie zo jong is :stuck_out_tongue: kan iemand mij trouwens ff helpen, want ik wil me avatar veranderen op het forum alleen hij veranderd alleen rechts daarzo ?