'Neutraal' surprise

Hey allemaal!

3 weken geleden zijn we (mijn klas) begonnen met lootjes trekken, althans… Dat dachten we… Want toen kondigde de juf surprise 2.0 aan, een andere versie zeg maar. Het idee is dus:

Je moet een neutraal surprise maken, dus het moet kunnen voor zowel een jongen als een meisje. Maar het probleem dus: ik weet niet wat ik moet maken. En het helpt ook niet echt om mijn fantasie te gebruiken, aangezien ik als het daar om gaat BAGGER ben.

Dus mijn vraag was: weten jullie misschien een paar leuke ideeën, die voor zowel een jongen als een meisje kunnen?

Helpt het er ook bij als ik zeg dat ik hem (deze) donderdag heb, niet zo slim van me om nu pas tijd er aan te besteden… Maar ik had het verschrikkelijk druk met andere dingen :flushed: :flushed:

Ik zit in groep 8, voor de duidelijkheid. :slightly_smiling_face:

xx

Ik vind zelf de ‘Punch box’ hiervan geweldig, maar misschien zit er nog wel iets anders voor jou tussen?

Misschien kan je gewoon iets van sinterklaas maken? Een zwart pietje, of een paard? gewoon dingen bedenken met sinterklaas…! een pepernoot-boom/plant ofzo?

Je kan iets heel simpels maken zoals het grote rode boek of een kijkdoos? Als je even op internet zoekt vind je heel veel leuke ideeën. Succes er mee :slightly_smiling_face:

Dit kan in het algemene topic, dus ik sluit deze!