neusstrips

Hoi meiden, ik heb de laatste tijd erg veel last van mee-eters en puistjes op en rond mijn neus…
maar welke soort neusstrip ik ook probeer, elke keer als ik hem eraf haal neemt hij helemaal niets mee!;s echt vervelend want ik heb nu van alles geprobeerd.

weten jullie nog een manier?

xx

Die van de Action ook niet?
Ik heb die dingen gekocht, maar bij mij werken ze niet.

Die van de Action zijn bij mij wel erg goed!

nee die van action ook niet echt vervelend he als ze niet werken!!

@ymSunshine doe jij er dan nog iets speciaals mee?
ik had namelijk wel gelezen dat het het beste is als je eerst je neus stoomt of een douche neemt dan de neusstrip erop en dan weer natmaken met warm water. maar echt ik haal er niets af…

Ik gebruik die van de action, eerst werkte ze niet maar sinds gister wel! Ik doe hem op als ik bijna klaar ben met douchen, dan gooi ik er nog een plens warm water overheen en zodra die keihard is er heel voorzichtig vanaf halen.

Meestal douche ik heel warm en dan is mn neus ook een beetje nat van zweet en ik weet niet maar daarom doet ie het erg goed. Klinkt niet bijzonder hygiënisch.
Of ik maak mn neus gewoon heel nat.

oke bedankt! haha dan ga ik er maar gewoon mee door en kijk ik wel of het nog wil veranderen (gebruik het al best wel lang dusja)

die van clearasil werken echt heel goed, eens proberen :slightly_smiling_face:

Hoeveel kosten die van clearasil? k heb er ook veel last van op me neus namelijk en die van action werken ook niet zo goed bij mij…

Neusstrips werken dus ook niet voor mij…Ik heb Daiso charcoal fase mask cream besteld en dat zou beter werken…Ik heb hem nog niet binnen maar wil je wel uptodate houden. :grin:

Hier is wel een review/uitleg van het product

Die van Niveau zijn best fijn. Dit is een aanrader om te proberen:
Reinig je gezicht met reinigingsgel. Kook water, doe dit in een kom en ga met een handoek over je hoofd 5 minuten er boven hangen (stomen). Scrub je huid daarna goed. Ga daarna weer boven een kom met nieuw gekookt water stomen voor 5 minuten. En doe daarna de strip op. Je kan net als bij zo’n plak tatoeage met een nat washandje de strip bevochtigen. Laat de strip er een lange tijd op zitten tot hij echt keihard is geworden en haal hem er daarna pas af. Ik doe meestal een reinigend maskertje (b.v. framboos van Dr. Van Der Hoog) op de rest van mijn gezicht als ik dit doe. Trekt meteen lekker in omdat de poriën open en gereinigd zijn.

De kans is groot dat je een groot gedeelte hier van al weet, maar misschien heb je er ook wel wat aan.
:slightly_smiling_face:

sorry, ik heb me vergist van merk, het zijn die van nivea :wink:

Je moet de neusstrips er langzaam afhalen, zodat de viezigheid wordt meegetrokken. Je hebt ook neusstrips van de kruidvat, en die werken ook wel goed.

Ik heb er nu ééntje op, haha. Mijn tip is dat je je neus echt goed nat moet maken voordat je de strip erop doet, anders plakt hij niet goed.

denken jullie dat je er mee kan slapen?

^haha dan zit 'ie er wel heeel lang op :'D

klopt maar heb al een paar keer gelezen dat mensen hem gewoon de hele nacht ophadden!