Neusstrips

Ik ben wel eens benieuwd wie hier allemaal neusstrips gebruikt?
En welke gebruik je dan?

Ik gebruik zelf sinds nog niet zo lang neusstirps, en dan haal ik ze altijd bij de Action. Vind die zelf erg goed werken! Ben er zeer tevreden over :slight_smile:

Nog nooit van gehoord!
Wat doet het? - Te lui om te google-

Ik heb alleen die van nivea nog maar geprobeerd :stuck_out_tongue: Werkten wel goed.

@ soemzel, Neus strips zijn voor het reinigen en verwijderen van mee-eters uit de neus.

Het haalt alle mee-eters weg en haalt alle poriën leeg!
Nadat je zo een strip hebt gebruikt voelt je neus gelijk zijdezacht aan!

Kei fijn !
Maar ik gebruik gewoon scrub van Clearasil water-peeling…
Werkt echt goed! Je huid en de puistjes en mee-eters kan je er gewooon eruit scrubben!
Maar ik ga die strips ook wel kopen! Gewoon om op te proberen!

Ik gebruik die van de action wel eens.

@Soemzel
Okee ja dat is ook altijd wel handig! Een strip hoef je er alleen maar op te plakken en 10 á 15 minuten erop te laten zitten en er dan weer af te halen!
Ze zijn maar 0.98 cent mij de Action! En dan zitten er 6 strips is!

ik heb gelezen dat ze alleen maar tijdelijk zijn en dat ze dan snel terug komen…

Ik vind de neusstrips van Kruidvat huismerk veel fijner en beter dan die van Nivea.

I love the Action!

@melodi ja klopt, het blijft niet voor altijd weg! Dus je moet het wel bijhouden.

Ik gebruik ze één keer per week, ook van de Action. Behalve als ze op zijn en ik geen tijd heb om daarheen te gaan, dan gebruik ik essence of huismerk ofzo van een drogist hier :stuck_out_tongue:

het werkt niet.

Had ook ergens gelezen dat je de strip zelf ook nat kan maken! Dan haalt de strip wel echt alles uit je huid. Had ik laatst ergens gelezen op internet. Normaal moet je alleen je neus vochtig maken, dan wordt de strip zelf ook niet heel nat. Maar dan moet je de strip zelf ook nat maken.
En wat ook wil helpen is om je neus eerst te stomen, kan je gewoon doen met een washandje met warm water op je neus houden. Of echt boven een bak met warm water.
Misschien heb je hier iets aan waardoor het wel werkt :slight_smile:

Ja, dat doe ik ook, eerst huid natmaken, strip erop kleven en strip natmaken met natte handdoek ofzo…
Ik gebruik die van Essence of Action, die van Nivea vind ik niet goed.

Vandaag nog, die van de Action. Helaas werkt het niet bij mij, die van de Action niet maar neusstrips van een ander merk werken ook niet. Mijn neus was vanochtend ook helemaal geïrriteerd door die strips, het deed gewoon pijn. :\

Heb ik niet nodig

ik heb een keer die van de kruidvat gebruikt, maar er zat helemaal niks op
dus óf ze werken niet, óf mijn neus is gewoon schoon?

^ dat zou idd kunnen dat ze dan misschien niet werken! Of je neus is gewoon schoon ja!