Neuspiercing

Hoi meiden!
Ik wil graag een neuspiercing (een knopje, geen ringetje) maar weet iemand hoe duur het is om er 1tje te laten schieten/piercen? En wat is de beste plek om dat te doen in de buurt van Alkmaar?
X

Ik heb hem voor 10 euro laten schieten. Het is zo goedkoop omdat het niet gepierced hoeft te worden.

En waar was dat?

het moet wel gepierced worden :]
is een nieuwe regel ofzo, mijne 40 euro bvolgens mij…
bij freeway in purmerend

dubbel

Schieten mag niet meer vanwege de wet, je moet hem laten piercen.
40 á 50 euro volgens mij. n.n

ieuwl das lelijk en jehoud er een litteken aan over, verder heb ik geen idee

up !

Ehm, vanwege de wet? Het is gewoon kraakbeen dus het is nog steeds toegestaan.

Je mag niet meer schieten in kraakbeen…
Maar mijne was 35 euro ( op pinkpop :grin:)
maar in Amsterdam is er een shop die het doet voor 15 euro , daar heb je niet zoveel aan maar toch
er zijn nog wel mensen die het schieten in je neus maar dan is het een ‘neusbel’ precies hetzelfde maar toch:P

Ik heb het in antwerpen laten doen bij ‘‘roxy’’.
Hele nette zaak ook, kostte rond de 30/40 euro met piercing erbij en piercingschoonmaakspul.

Up…

Sinds wanneer is dat dan? Dat je niet meer mag schieten?
En doet dat dan ook erg veel zeer?
Want ik heb gehoord dat er mensen het uitgillen bij hun oren enzo…
Das ook kraakbeen…

Een piercing doet altijd pijn, maar echt niet zoveel pijn dat je het uitgilt.

Ik heb een neuspiercing gehad, heb deze laten schieten dus weet niet hoe piercen voelt. Het is een akelig gevoel, ik kreeg zo’n rotgevoel in m’n neus (alsof je moet niezen) zoals ik ook krijg als ik m’n wenkbrauwen epileer haha!

Het laten schieten van een piercing of oorbel brengt aanzienlijk meer risico’s met zich mee. Bij het schieten heb je kans op splintering van het kraakbeen, en daar krijg je hele rare woekeringen van het kraakbeen van. En piercen is hygiënischer. goede shops zullen dan ook nooit een neuspiercing schieten maar gewoon netjes piercen zoals het hoort .

Ik heb mijn 2 ook gepierced. En ik zeg eerlijk dat mijn neusvleugelpiercings een van de pijnlijkste (van mijn 23 piercings) is geweest.

Maar ik heb het nog noooit uitgegild bij het piercen. Ik heb zelfs een grote angst voor JUIST dat schiet apparaat :S :S :S en vind piercen beter. Ik heb me laatst nog een paar ringen in mijn kraakbeen laten piercen. Niks aan de hand :wink:

En ik heb 35 euro er voor betaald

23 piercings? Omg!
Waar dan allemaal? En wat was de minst pijnlijke? :open_mouth:

7 in mijn gezicht (snakebites, labret, medusa, 2x neusvleugel en neusbrug)
En de rest in mijn oor.

Je kunt beter vragen wat de pijnlijkste waren

• 2x neusvleugel was voor mij niet prettig
  • Medusa deed bij mij nog meer pijn dan neusvleugel
  • *weet even de naam niet meer* maar die 2 in mijn driehoekje in’t oor deden pijn!

Omg?
Vet!
En zo’n ding boven je lip? Dat heet toch een monroe-piercing?
Doen die zeer?

Up

woow, een beetje te veel van het goede lijkt mij?

Wat een idiote vraag, doen die zeer?
sjonge, iedereen heeft natuurlijk dezelfde pijngrens enzo.

Algemeen piercingtopic is ook wel handig.

Een monroe is een beetje van je mond af… een medusa is zeg maar boven je bovenlip precies. Medusa &
Monroe

Je moet het niet laten schieten. Het kan zijn dat het gaat ontsteken of scheef gedaan word. Ik zou liever een naald door me neus hebben dan een schietapparaat. Ik vond ze altijd eng, maar niet pijn doen. Voordat je het weet zit 'ie erin. Het kost ongeveer 35-40 euro. Het verschilt per piercer.