Neuspiercing

Hoi, ik wil heel denk ik wel een neuspiercing maar ik heb er wel een paar vragen over.
Als je er iets over weet (het liefst als je een neuspiercing heb laten piercen, niet schieten) wil je mijn vragen dan beantwoorden, astjeblieft dankjewel. (:

1. Doet het piercen veel pijn? (eerlijk astjeblieft, want er zijn mensen die zeggen: Jaaa, het doet heeeelemaal geen pijn. En dan vinden ze van wel maar dan willen ze stoer lijken ofzo.) :relieved:
  2. Hoelang doet het daarna pijn?
  3. Hoevaak moet je het schoonmaken en met wat?
  4. Hoe zit zoiets vast in je neus? Net zoals bij een oorbel met zo’n achterkantje? Nee toch?
  5. Hoelang duurt het piercen en hoe doen ze dat?

xx :couplekiss_man_woman:

Ik denk dat veel van deze vragen ge-googled kunnen worden :relieved: Maargoed, ik weet niet.

Google is je vriend.

Haha ik wil oowk zon neuspiercing xD

ieuw die zijn lelijk.

1. Doet het piercen veel pijn? (eerlijk astjeblieft, want er zijn mensen die zeggen: Jaaa, het doet heeeelemaal geen pijn. En dan vinden ze van wel maar dan willen ze stoer lijken ofzo.)
Nee. Ik heb beide gedaan. Piercen doet niet pijn, maar schieten deed een beetje pijn.
2. Hoelang doet het daarna pijn?
Niet :stuck_out_tongue: Het is alleen een beetje rood.
3. Hoevaak moet je het schoonmaken en met wat?
Ik had niet echt iets speciaal om het schoon te maken. Ik gebruik toch elke dag toner dus deed ik het daar ook een beetje op.
4. Hoe zit zoiets vast in je neus? Net zoals bij een oorbel met zo’n achterkantje? Nee toch?
Nee gewoon zonder achterkant. De mijne loopt een beetje gekruld.
5. Hoelang duurt het piercen en hoe doen ze dat?
Eerst zetten ze een stipje en dan piercen ze het. Ze doen het echt in 2 seconden :grinning: