Ehmm hallo.
Ik ben britt , ben nieuw, ja.
Ben 13 jaar. Heb mn account speciaal gemaakt om iets te vertellen.
Mijn moeder heeft dus een neuspiercing, en laatst heeft mn vriendin het ook gekregen. Ik vond het mooi staan bij haar en wou het dus ook, laatst had ik op twitter gezet van: ik wil een neuspiercing. En mensen reageerde dus van : Ja dat zou wel bij jou staan enz. , omdat ze mijn neus ‘mooi’ vinden, vinden ze ook dat het bij me zult staan. Dus ik vraag het aan mijn moeder. En raad haar reactie al. : NEE JE BENT NOG TE JONG DIT DAT. Ja klopt, maar op internet heb ik gevonden dat je 12 tot 16 jaar moet zijn. Met je ouders toestemming dan. En die toestemming krijg ik denk ik dus echt nooit. Rond mn 16e ofzo. Help, dit lijkt misschien dom dat ik dit schrijf, omdat ik pérse een neuspiercing wil en hierover zit te zeuren, maar nu wil ik het zeker. Mijn vriendin heeft het ook stiekem gedaan, dr moeder werd wel boos maar meer niet. Als ik zoiets deed pakte mijn moeder alles van me af: laptop, blackberry enz. En ik kan sws niet stiekem je hebt toestemming nodig. Sws ga ik het ook niet stiekem doen, maar ik wil het zo graag.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Kus britt.