Neuspiercing.

Ehmm hallo.
Ik ben britt , ben nieuw, ja.
Ben 13 jaar. Heb mn account speciaal gemaakt om iets te vertellen.
Mijn moeder heeft dus een neuspiercing, en laatst heeft mn vriendin het ook gekregen. Ik vond het mooi staan bij haar en wou het dus ook, laatst had ik op twitter gezet van: ik wil een neuspiercing. En mensen reageerde dus van : Ja dat zou wel bij jou staan enz. , omdat ze mijn neus ‘mooi’ vinden, vinden ze ook dat het bij me zult staan. Dus ik vraag het aan mijn moeder. En raad haar reactie al. : NEE JE BENT NOG TE JONG DIT DAT. Ja klopt, maar op internet heb ik gevonden dat je 12 tot 16 jaar moet zijn. Met je ouders toestemming dan. En die toestemming krijg ik denk ik dus echt nooit. Rond mn 16e ofzo. Help, dit lijkt misschien dom dat ik dit schrijf, omdat ik pérse een neuspiercing wil en hierover zit te zeuren, maar nu wil ik het zeker. Mijn vriendin heeft het ook stiekem gedaan, dr moeder werd wel boos maar meer niet. Als ik zoiets deed pakte mijn moeder alles van me af: laptop, blackberry enz. En ik kan sws niet stiekem je hebt toestemming nodig. Sws ga ik het ook niet stiekem doen, maar ik wil het zo graag.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Kus britt.

Wacht gewoon tot je 16 bent. Misschien wil je het dan niet eens meer

ugh daaer ga je toch niet mee lopen als je 13 bent?

weet je ook waarom je hem niet mag? alleen omdat ze je te jong vind?
word je al bijna 14? misschien kun je afspreken om hem dan te halen of misschien als je dit jaar haalt op school etc. (:

wat nou als zij dat mooi vindt? (:

Je loopt echt voor lul als je dat neemt op je 13e.
Verschrikkelijk.

Een mooie neus heb je ook nog op je 121e hoor (:

Nee. Bij 13 jarige ziet het er goedkoop+sletterig uit. Dat is een feit en het zegt wat over de mensen die er complimentjes over geven.

HAHAHA. nee.

Ik zei geen slet, ik zei dat het er sletterig uitziet. Dat is iets heel anders. :wink:
Voortaan wat beter lezen, meisje.

ik geef even wel een tip Britt, probeer maar geen ruze te maken of iets dat werlt niet haha. laat het lekker gaan! iedereen heeft gelukkig een verschillende mening. ik vind als je voor een lief knopje gaat dat het harstikke leuk is!
succes meis! x

Klopt!

Ik kan ook zeggen: Je bent een slet als je dat neemt.

Ik had er een toen ik 11 was ofzo xD vind het er helemaal niet sletterig uitzien :’)

Ik lees alleen

Anderen hebben het ook, ik wil het ook
Gezeur 
Gezeur
Mensen vinden het mooi bij mij
gezeur
gezeur
Mijn moeder heeft het ook
IK WIL HET

Ik snap niet de drang dat het nu meteen moet. Zegt je moeder nee is het nee, heel simpel.
Wacht een jaar en probeer het dan opnieuw.

Als je moeder nee zegt, heb je gewoon pech… Je hebt toestemming van haar nodig… Dus, als je gaat zeuren, gaat ze alleen maar denken van ow zij is daar nog te klein voor…

Ik heb er ook een gehad toen ik jouw leeftijd had, kreeg ook alleen maar complimentjes. Maar vooral niet stiekem doen! Ga eens praten met je moeder over waarom je het zo graag wilt. Want volgens mij weet je moeder nog niet dat je er een wilt toch?

AMEN.

Het is gewoon een fase zoals de vroegere “mama dat vriendinnetje heeft die barbie en ik wil die ook”-fase. Zoals hier al gezegd, wacht er eventjes een jaar mee. Als je het dan nog altijd wilt en het wel degelijk geen meeloopfase is zoals het nu overkomt, dan kijk je nog eens.

Het is normaal dat je dat wilt, toen ik 13 was was m’n zus 19 en zei zette toen een piercing natuurlijk wou ik het ook . Zeuren gaat niet helpen hoor, gewoon wachten :slightly_smiling_face:

Ze zegt: Gewoon wachten
wat doe jij?
Ik ganog met ze praten.

DAT HELPT NIET ALS IEMAND NEE ZEGT HOOR JE DAT TE RESPECTEREN EN DAN PROBEER JE HET VOLGENDE EEUW WEER

nee , jij moet rustig doen meid. Je moeder had nee gezegd, dat is niet voor niets. Ze wil dus blijkbaar niet dat je een neuspiercing neemt, wacht nog een paar jaar en denk er dan nog eens over na.

Het feit dat je vriendinnen het al hebben neemt niet weg dat je te jong bent. Wacht nog een paar jaar en neem het dan als je het nog leuk vind.