Neuspiercing laten zetten?

Ik mag een neuspiercing laten zetten, maar ik zit met een paar vraagjes. :x
'k Heb van vrienden gehoord dat piercen beter is dan schieten,
omdat bij schieten er later infectie’s ofzo kunnen komen…
Maar, als je het dan laat piercen, steken ze er een knopje of een ringetje in?
Want als het een ringetje is krijg ik problemen met de school ;c

[sorry als er al een topic over was]

Bij piercen zetten ze een buisje op je neus, en gaan ze met een naaldje zitten froeten tot er een gaatje in komt. En dan doen ze er een pin in volgens mij… Maargoed, ik weet het niet precies, dit is wat een vriendin van me vertelde

Volgens mij mag een neuspiercing niet eens meer geschoten worden, maar ik weet het niet zeker.
Meestal kun je bij een piercingshop kiezen wat voor een sieraad je wilt. Weet niet of dit ook het geval is bij neuspiercings… maar ik denk dat ze gewoon een staafje doen.

Het mag officieel niet meer geschoten worden, maar sommige doen het nog wel gewoon.
Maar ik zou m laten piercen gewoon, dat het verboden is om te laten schieten zegt al genoeg.
Als je 'm laat piercen kun je zelf kiezen of je een ringetje of een knopje wilt : ).

Bij de meeste juweliers mag een neuspiercing niet meer geschoten worden, tenzij ze daar speciaal voor opgeleid zijn, maar in de meeste gevallen zijn ze dat niet. Dus als ik jou was zou ik gwoon naar een echte piercer gaan.

ik wil ook al een tijdje een neuspiercing

schieten mag niet meer, maar ik weet een juwelier die het nog steeds doet
bij de meeste piercingshops gebeurd het met een naald

schieten is wel goedkoper dan piercen. maarja als je infecties kan krijgen betaal ik liever 30(ofzo) euro meer voor de zekerheid, dan weet je zeker dat die goed is :slightly_smiling_face:

als je zeker wilt weten hoe het gaat, kijk even op youtube, heel veel mensen zetten daar filmpjes op van toen ze een neuspiercing kregen

Geen ringetje als het goed is :slightly_smiling_face:

Ik heb al 4 jaar een neuspiercing, ik draag hem ondertussen al niet meer.
Maar hij werd bij mij ook gepierced, want volgens mij mag je niet eens schieten een neuspiercing…

Afijn, ze klemmen het af met zo’n piercingklem, daarna komt er een holle naald door, waardoor het staafje van de piercing komt. (Je kan zelf kiezen of je een ringetje of staafje wilt zeg maar.) En daarna zit die er in.
Heel snel werk, en het doet niet echt pijn ofzo. Alleen grote kans dat je begint te tranen in verband met traanbuizen enz.

Ok bedankt allemaal ^^