neuspeuterende moeder

Oké. Voor een stelletje aanstellende meiden pas ik dit aan.

Mijn moeder neuspeuterd en luistert niet wanneer ik haar erop aanspreek. Wat moet ik doen?

mijn vader doet dit ook, echt brr.
en mijn oma, ook heel erg, en met bloed en alles…
ik durf ook haast niks te eten daar, stoelen liggen vol met die doekjes, en zie ze regelmatig op borden zitten…
BRR

oh en als ze blijft doen,weddenschap maken van dat je elke x 1 euro krijgt

1. je word rijk
  2. wss gaat ze er beter op letten

PRECIES. te ranzig gewoon.

Oke…

oh en als ze blijft doen,weddenschap maken van dat je elke x 1 euro krijgt

1. je word rijk
  2. wss gaat ze er beter op letten[b][font=arial][color=rgb(51, 68, 102)]

[/b]

Dit is echt een vreemd topic.
Neuspeuteren met bloed wat? o.o

Ja, dit zou ik maar niet doen. Het zijn je ouders, niet je vriendjes. Die kun jij niet dwingen.

Wat nou een vreemd topic? Ik vraag om advies. Ik zeg hier niets over bloed.

Ja. Dat zie je toch?

Als je dit niet wilt lezen lees je het niet. Ik lig er niet wakker van hoor.

^^ Advies? Wat dacht je van er niet zo op letten? Jij hebt dit wss ook gedaan toen je klein was. Niet alsof je moeder je daarom niet meer knuffelde ofzo.

Kom op man. Gadverdamme. Lekker hoor, heerlijk. Je eigen snot op eten en vervolgens het eten van heel de familie klaar maken zonder je handen te wassen. Hmm.

Raar dat je ervan uit gaat dat elk mens dit dus doet/gedaan heeft. Het is en blijft goor.

Ik dacht dat de gemiddelde vrouw toch wel iets hygiënischer was, maar dat valt dus weer tegen gezien de reactie’s.

Nou ik ben het met je eens hoor! Ik vind het ook ranzig. Ik snuit altijd mijn neus en was mijn handen daarna goed met zeep. Ja toen ik klein was heb ik het wel gedaan maar tot op een zekere leeftijd niet meer

Ik snap dat het vies is maar je maakt er nu wel een echt groot probleem van. Je kan er wat van zeggen en meer kan je niet doen.

Precies. Als klein kind denk je toch niet aan hygiëne. Maar op een gegeven moment ben je oud genoeg om dat wel te bedenken…

Ugh vreselijk :'D Ik denk dat je toch echt met haar een keer moet praten om aan te geven hoe smerig je dit vind. Ik zou spontaan smetvrees krijgen als ik mijn moeder dat zag doen. Gatverdamme :stuck_out_tongue:

Ik maak er geen groot probleem van. Het verbaasd me alleen zwaar dat de/het gemiddelde vrouw/meisje hier dit gewoon vind kunnen.

Precies :’’)

Ik zei dus: ‘‘Mam, niet doen’’ best wel duidelijk voor mij gevoel. Vervolgens doet ze het dus een tijdje niet en daarna doet ze het als het ware stiekem. Maar ik zie het toch in mijn ooghoeken.