Neuscorrectie

Goedemiddag iedereen!

Nou ik gister een neuscorrectie gehad,
en ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die dat ook hebben gehad & hoe lang het herstel duurde?

En ik ben niet zo’n verwend meisje dat op barbie wil lijken, het is om wat anders iig :stuck_out_tongue:.

alvast bedankt!

niet gehad. Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar hoe het er voor en na uit zag.

Je bent 14 en je hebt een neuscorrectie gehad? :’)

wat was de reden ?

Ik zal wel een foto plaatsen over 2 weken, als de zwellingen weg zijn.

Ik ook wel.
Heb er trouwens geen ervaring mee.

ik wil het echt heel graag, maar ik mag het als ik over de 18 ben, ben nu 17
ik wilde het al vanaf toen ik 11 was ofzo, bn er wel zeker van ondertussen en me ouders vinden het ook goed. Ik vroeg me af of het pijn deed!? Het herstel duurd 2 weken dacht ik? Weet het niet zeker! Waar heb je het laten doen:)?

Ben geboren met een schisis,
en vroeger er nogal veel mee gepest.

In het AMC!
Hoezo wil jij het dan?:open_mouth:

mijn neus is best wel groot vind ik, en ik voel me er echt altijd vreselijk door.
Ben er ook mee gepest enzo. Maar het is ondertussen bijna een obsessie geworden, ik erger me er ZO erg aan en voel er dus kut door. Hoe oud ben je btw?

Ik ben 14, bijna 15.
Ja ik weet het, klinkt jong maar ik ben er ook echt lang mee gepest en dat neemt echt gewoon zelfvertrouwen weg.

Nou ik snap wat je bedoeld hoor, over dat zelfvertrouwen, dat word heel erg onderschat! Nou ik zou wel het voor en na resultaat willen zien:) Nog beterschap

Aah, dat is wel rot zeg!
Zo laag dat mensen anderen pesten die iets ‘raars’ hebben. :expressionless:

M’n neefje is 10 en die heeft laatst een oorcorrectie gehad omdat 'ie flaporen was en er veel mee gepest werd enzo. Dus zo gek is het niet.

Oh oké… Als het zo erg is snap ik je wel, ja.
Ikzelf heb sproeten waar ik vroeger veel mee ben gepest, nu niet meer zo erg gelukkig :slightly_smiling_face: Wil ze ook wel weg laten halen, maar ik denk dat ik mezelf dan niet meer zou herkennen ofzo haha.

Jaa nou het is niet echt van wow dat is een erge neus,
ik hoor nu vaak mensen zeggen van ‘’ waarom krijg je dan een neuscorrectie? Ik zie helemaal niets eraan ! ‘’
maar vooral op de basisschool werd ik er mee gepest & dan denk ik nog vaak doen die kinderen dat nou echt om zichzelf beter te laten voelen ofzo?

wat is schisis

Een spleet.

een opening bij , in mijn geval, de kaak, gehemelte & lip.
oftewel een hazenlip zoals het ook wel genoemd wordt.

Had het ff gegoogled, en had jij dan ook dit?

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/artikel-foto-upload/ziekten/23395-schisis-een-aangeboren-afwijking.jpg

Hoe lossen ze dat op dan?