Neuscorrectie

Beste meiden,

Vanaf me 13de ben ik heel erg onzeker over mijn neus. Er zit een bobbel op en vind het niet fijn om naar mezelf te kijken. Ik ben hiervoor al naar de dokter geweest en die zei toen op mijn 15de dat ik moest wachten tot ik 18 ben. Dat leek echt nog heel ver. Mijn ouders zeiden dat ik later er wel aan wen maar nee, ik zit er nog steeds mee. Over een maand wordt ik 18 en mag ik het eindelijk doen, alleen staan mijn ouders er niet achter. Ze zeggen dat mijn neus mijn karakteristiek is. Er is ook altijd een discussie over. Het is zonde van het geld vinden ze.

Heeft iemand tips om mijn ouders een soort van over te halen. Het maakt me echt heel gelukkig en wil dat delen met mijn ouders !!

Groetjes xShooterGirlx

Ik zou er eens een goed gesprek over hebben met je ouders. Als je er echt onzeker van wordt en als je gelukkiger zou zijn na een neus correctie dan vind ik dat ze het moeten begrijpen, je wordt tenslotte ook al bijna 18 dus eigenlijk vind ik dat de keuze aan jou is. Maar even een serieus en goed gesprek met je ouders hebben.

Ik vind dat je dit zelf mag weten, het is jouw neus.

Ligt er wel aan wie er voor betaalt…

Je moet het er gewoon heel goed over hebben met je ouders en anders wachten tot je het zelf volledig kan betalen.

Praat er over met je ouders en ook met de chirurg

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb het er heel veel over gehad de laatste tijd met mijn ouders. Ik heb ze filmpjes laten zien van een aantal klinieken en hoe de correctie in z’n werking gaat. Dat ik het zelf ga betalen was ik al van plan. Mijn moeder heeft zelfs een aantal ideetjes voor me bedacht om geld te sparen ervoor.

Bedankt !