Neuscorrectie nederland ervaring? (o.a. Dr. Nolst trenite)

Hey meiden,

Ik was benieuwd of iemand ervaring heeft met een neuscorrectie hier in Nederland. Zo ja, zijn jullie tevreden, wie was jullie arts/welke kliniek, en heb je misschien foto’s van het eindresultaat (ik geef dan mijn mailadres door)?
Zelf ben ik druk bezig met het zoeken van een goede plastische chirurg hier in Nl. Over het algemeen vind ik de resultaten hier in Nederland niet zo mooi en neig ik eerder om naar Istanbul te gaan. Dit is natuurlijk wel weer gedoe met vliegtickets, dus ik hoop toch om hier een hele goede arts te vinden.
Op het internet kwam ik Dr. Nolst trenite tegen, heel veel positieve reacties en ik vond zijn operaties goed gelukt. Ik heb zelfs al een consult gesprek gepland. Echter, nu ik nóg verder ben gaan zoeken, lees ik dat hij erg eigenwijs is en zelf random dingen te bedenken tijdens de operatie. Meerdere mensen hebben daardoor niet het gewenste resultaat…

Ik weet niet zo goed wat ik moet geloven en ik heb er in principe al het geld van de wereld voor over, dus ik wil écht een goeie arts met het beste resultaat.

Kortom, ik ben benieuwd of jullie ervaringen hebben met een neuscorrectie en of jullie afweten van Dr. Nolst trenite.

Liefs

Hey!

Ik weet niet of je Jill van youtube kent(op youtube CrocoJill) ?
Zij heeft ook haar neus laten corrigeren en persoonlijk vind ik het bij haar heel erg mooi gelukt. Ze heeft er ook genoeg video’s over gemaakt waarin ze ook zegt bij welke kliniek etc. ze het heeft laten doen.

Veel succes!

Bedankt voor de tip, zal even kijken!