neuscorrectie ervaringen

Hoi

een paar dagen geleden heb ik een neuscorrectie gehad alleen las ik ook dat het voorkomt dat een paar jaar later de neus weer kan groeien en je oude neus weer terug kunt krijgen Heeft iemand ervaring met een neuscorrectie en hoe ver ben je nu?

Ik heb zelf geen ervaring met een neuscorrectie. Maar ik ken wel een paar mensen die er een gehad hebben. En ja, soms is het er mooier op geworden, en soms ook niet.
Wat heb jij laten veranderen aan je neus?

Je neus groeit sowieso je hele leven door :wink:
Dus jouw gecorrigeerde neus zal ook groeien, maar niet opeens veel sneller ofzo. Je zal dus niet binnen een paar jaar opeens je oude neus terugkrijgen. Hij zal ook waarschijnlijk niet eens in de richting van je oude neus gaan groeien. Je neus wordt gewoon beetje bij groter maar dat is zo weinig en gaat zo langzaam en dat heeft iedereen.

Mijn neusbrug was niet recht en was een beetje een haak neus zeg maar en mijn neusstip boog omlaag als ik lachte. Ken je ook iemand die al een paar jaar verder is met de neusscorectie?

Heb je zelf ook een neusscorectie gehad of ken je mensen die ereen hebben gehad?