neus

Hey!

Ik lees af en toe weleens dat mensen ermee zitten dat hun neus of té groot, of té klein is.
Bij mij is het laatste eigenlijk. Ik vraag me dus af of iemand tips heeft om ze groter te laten lijken, met make up.
Ik las wel ergens dat het helpt als je iets met je wenkbrauw doet, meer aanzetten ofzo.
Heeft iemand nog zo iets?

x

Geen idee, upje voor jou !

thankyou! ik zit er best wel mee, als mensen met me praten heb ik het gevoel dat ze er ook naar kijken, niet leuk dus. =(

ik vind kleine neuzen juist mooi :slightly_smiling_face:

Misschien kun je op youtube wat vinden? Al denk ik dat er meer ‘hoe laat ik mijn neus kleiner lijken’ filmpjes zijn, maar wie weet?

Vind ik ook, het is altijd beter dan een te grote neus. Toch?

ja misschien op youtube?
je kan je neus(je) wel meer op laten vallen… dat ie zo groter lijkt? dat je hem wat lichter maakt, met highlighter ofzo
maar ik heb geen idee!

Het tegenovergestelde doen van het kleiner maken, dus donkere poeder op de T-zone en lichtere aan de zijkanten, zorg wel dat het goed overloopt!

Dit vind ik wel een beetje onzin hoor. Het ligt gewoon aan je gezicht, ik ken mensen met een grote(re) neus een dat staat gewoon bij hun gezicht, en ik ken mensen met een kleine(re) neus een daar staat dat gewoon beter bij het gezicht.

Overigens vind ik een grotere neus juist mooier, maar een donkere poeder over het midden van de neus en licht aan de neusschelpen laat ze groter lijken, en een een warme blush ook.

Ik zou het niet weten! ik wil wel weten hoe je je neus kleiner kan laten lijken :stuck_out_tongue: hahah