Neus piercing?!

Heey meisjes, ik wil een neus piercing laten schieten maar ik ben er veel te scheiterig voor! :flushed:
Zijn er hier meisjes met ervaring?

Wees blij.
ik wil een tongpiercing maar mijn vriendje houd me tegen en het mag niet van mijn ouders.
doe joh. toch leuk

Nee en ik zou het ook niet doen.
Vind het nogal ordinair om eerlijk te zijn.

Gewoon niet doen, ziet er tog niet uit.^-^

ik sluit me hierbij aan

Ik laat een navelpiercing zetten maar
ik heb nog geen geld dus even sparen.
Een neuspiercing zou ik niet doen dat is al uit
en het is echt ordinair.
een navelpiercing kun je verbergen :grinning:
xx succes <3

kvind het ook vrij ordinair maarja als jij er eentje wilt…

ik heb er geen in mn neus maar wel een in mn oor en als je gewoon de neusvleugel laat doen doet het volgens mij geen pijn omdat je niet door kraakbeen moet. wil je zo’n “stierenringetje” dan gaat het denk ik wel pijn doen omdat het niet echt fijn is als ze door je kraakbeen schieten.

x

Boven in je oor is tog ook kraakbeen? Dat doet ook niet pijn.
Anyway, zo,n ‘stierenringetje’ doen ze echt niet in je bot:'3 Net eronder waar alleen vlees zit, doet pijn tho. Maar dat is wel iets leuker dan in je neusvleugel.

Ow… het lijkt alsof ik om jullie mening gevraagd heb:S Ik heb bij mij eerste reactie gevraagd of er hier meisjes met ervaring zijn. Ik vind een neuspiercing mooi en of het uit is boeit me niet. Ik doe het ook niet voor de mode maar omdat ik het gewoonweg mooi vind.

als je het echt wil gewoon doen, en als je echt bang bent neem je gewoon iemand mee om in diegene zijn hand te knijpen…

als je het echt wilt, gewoon doen. net zoals de eerste keer in de achtbaan, niet denken maar doen (X Maar nu is het wel verstandig te denken :wink:

Ik hebb err eentjee! :grinning:
en t staat helemaal niet ordinairr hoor:huh:

Thanx…

*zucht*

anyway

dan kan je het beter laten piercen dan schieten
schieten doet pijner en kan scheef geschoten worden.
als is het wel veeel goekoper …

Ik ga morgen snakebites nemen
en het enigste waar ik bang voor ben is dat er complicaties XD

Als je het wil gewoon doen, ik kan je wel aanraden deze te laten piercen ipv schieten. Als ze schieten kan het scheef steken of je kraakbeen splinteren. En het staat heus niet ordinair hoor :huh?: Ik heb een steentje en tot nu toe goede commentaar op gehad (heb al een neuspiercing sinds mijn 14de en ben er nu 19).

Ik heb nu ruim 8 jaar een neuspiercing. Ik vond het laten zetten minder pijnlijk dan oorbellen laten schieten. En ik heb best een lage pijngrens, dus ik voel al snel wat. Ik had zoiets van: ik wil het zo graag, daar moet ik wat voor over hebben, maar het viel dus heel erg mee (ik ben alleen achteraf flauw gevallen :stuck_out_tongue:)

ik heb er een.
nee het doet helemaal niet pijn.
het is gewoon dat je bang bent dat je kei veel pijn krijgt maar geloof mij het doet echt maar 3 seconde pijn en dan kijk je in spiegel zie je dat het prachtig uitziet dan is pijn weg.

kus

p.s. nee iemand mee als je niet alleen durft.

Sowieso laten PIERCEN (volgens mij is schieten door het kraakbeen uberhaupt tegenwoordig verboden), doet echt veel minder pijn en minder kans op infecties, etc. Ik weet ook niet helemaal waarom mensen een neuspiercing ordinair vinden maar ok. Ik vond de pijn meevallen, het is echt in een paar secondes gebeurd.

Eh het gaat er toch niet om of een piercing ‘in de mode’ is? Dat zou geen reden moeten zijn om een piercing niet te nemen. Een neuspiercing is trouwens ook redelijk te verbergen door retainers (doorzichtige sieraden) te dragen.

Laten schieten. Vooral doen. Ik hoop dat je neus eraf rot. Laat het gwn piercen. En alleen doen als je het echt mooi vind, en niet om wannabe te doen.