Neus - onzeker

Hay, ik zit met een best een probleem voor mezelf,
Ik heb zegmaar een best grote neus, en hij zit heel vlakbij me mond, een soort haakneus, ik zal even kijken voor een foto …
hier kan je het een beetje zien?

http://i41.tinypic.com/25fkq3m.jpg

maar ik wil me wel privé houden dus heb ik geen van me hele gezicht, maar als ik lach, dan ziet het er gewoon niet uit…
en alle jongens die ik heb ontmoet, die zeggen der wel eens wat over, hee neus. of als ik ruzie heb, neus dit neus dat, ga eenneuscorrectie doen, en ik kan je niet eens aankijken door je neus, en je foto op hyves bestaat 50 % uit neus, en ik ben daardoor zo onzeker geworden…
Ik weet niet wat ik moet doen, en wat hun doel is
sorry maar ik moet dit gewoon ergens kwijt,
ben er echt verdrietig over, me vriendinnen en een paar jongens nemen me wel hoe ik ben… maar ze zien wel dat ik er fucking onzeker over ben…

Sorry dit moest er gewoon even uit.:blush:

Op die foto vind ik je een mooie neus hebben. Maar ik heb ook een grote neus, maar je ziet het alleen in profiel, dus misschien moet je eens een foto in profiel plaatsen?

Ik vind het echt zielig van die mensen die je daar zo mee lastig vallen, maar dat zou normaal wel moeten overgaan als ze ouder worden. Het beste is het zelf accepteren, niemand is perfect, bij jou is het nu je neus, bij anderen hun oren ofzo

Niets van aantrekken , echt niet , mensen die dat zeggen weten gewoon geen andere beledigingen te verzinnen.
Zelf hebben ze dan waarschijnlijk ook genoeg dingen die niet mooi zijn
Maar op die foto vind ik je neus helemaal niet lelijk hoor:)

geen correctie! Je moet tevreden leren zijn met jezelf, met een correctie los je niks op. Ik vind het op deze foto echt heel erg meevallen. Het is gewoon heel erg zielig als mensen opmerkingen maken over jouw neus. Je moet dan blij zijn dat het uit is.

Trouwens, weten mensen dat je onzeker bent over je neus? Dan is dat een belediging waarmee ze direct weten waar ze je mee kunnen kwetsen en is het misschien niet eens zo…

Heel erg bedankt allemaal!
Sommige wel, maar dat hebben me vriendinnen verteld,
ik heb het wel tegen 1 goeie vriend van me verteld, en hij neemt het ook altijd op voor me als z’n vrienden NEUS! tegen mezeggen, dan zegt hij; houd jij is je bek joh!
en hij zegt het zelf niet, maar z’n vrienden wel, en nog een groep jongens zeggen het, eerst lette ik daar niet eens zoveel op, maar toen steeds meer mensen het zijden, begon ik er op te letten, en nu let ik er op elke foto op…

Ik zal eerlijk zijn; het lijkt idd alsof ie iets lager is als normaal.
Maar het staat niet raar ofzo.

Eerlijk gezegt zie ik niet echt waarom je zo onzeker bent? Zo damn moeilijk is het toch niet om gewoon tevreden te zijn met hoe je eruit ziet. Perfectie bestaat nou eenmaal niet. En anders laat je je neus opereren, of zo.

Ja, het stoort zeker niet hoor

het valt toch enorm mee :stuck_out_tongue:

en ik vind dat het bij je gezicht past. als je een andere zou nemen (klinkt heel vreemd xD) zou dat waarschijnlijk minder staan.

zegt ze toch.

Wtf? Je bent gewoon een heel mooi meisje. En als je het niet eens zei, zou ik je “grote” neus niet eens hebben opgemerkt.

Iedereen heeft wel iets wat niet ‘perfect’ is. Ik vind je neus er helemaal niet raar uitzien ;O Maak je maar geen zorgen, mensen die zulke dingen zeggen voelen zich vast zelf slecht in hun vel en zoeken iets om van een ander af te kraken.

Als je niks had gezegd over je neus, had ik je iets ‘grotere’ neus helemaal niet opgemerkt!

XXX

ik vind je een mooie meid, mensen moeten niet zeuren…

ik ben ook heel onzeker over me neus, ik vind mezelf ook een hele grote neus hebben. maarja joh… trouwens… jij hebt helemaal geen grote neus! alleen omdat mensen het zeggen, ga je het zelf ook zien. maar het is echt niet zo!

Mee eens! Het zijn gewoon allemaal meelopers die mee lopen te zeggen wat de rest zegt:D.

idd :wink:

Ik vind dat je helemaal niet zo’n grote neus hebt! Hij is misschien wat groter dan die van andere mensen, maar inderdaad zoals een paar anderen ookal hebben gezegd, als jij het niet had gezegd had ik het niet eens gezien!

.