Neus haar

Ik ben een meisje metneushaar! Zelfs zo erg dat een jongen van school er wat van zegt! Maar het probleem is nu, ik krijg het niet weg! Ik heb het geprobeerd te epileren maar dat deed verschrikkelijk pijn en hielp ook niet :astonished: :frowning_face:, heb het zelfs geprobeerd te knippen maar dat hielp ook niet. Ik kan niks anders meer bedenken want zo’n trimmer vind me moeder onzin omdat ze het niet ziet maar dat komt omdat ze me moeder is Weet iemand anders iets?

wanhopig meisje :zipper_mouth_face:

Koop gewoon een trimmer.
Of trek je er niets van aan, jongens zijn rare wezens en rare wezens zeggen rare dingen die verkeerd over kunnen komen of gemeen zijn. Of rare wezens die niet goed kunnen communiceren, die heb je ook ^^

Als je het zo verschrikkelijk vind zou ik het gewoon epileren. Doet misschien wel pijn maar dan ben je er ook van af.

Epileren lijkt me idd pijnlijk, maar de eerste keer dat ik mijn wenkbrauwe epileerde deed ook kei veel pijn.
En nu voel ik dr amper iets van, dus misschien even doorbijten?

Een jongen zat ongelooflijk te zeiken over mijn armhaar. Zat te zeggen dat ik een gorilla ben, maar ik heb nauwelijks armhaar :stuck_out_tongue:!

Btw… iedereen heeft neushaar? Maar goed je kunt het knippen als je dat wilt :wink:?

( Blijkbaar pestte hij me omdat ik hem een keer afwees. )

koop gewoon een trimmer. en iedereen heeft neushaar. Ik zou er niks aan doen tenzij het je neus uit komt ( letterlijk en figuurlijk, jaja xD).
Waarschijnlijk keek die jongen in je neus en gaat hij gewoon irritant doen. zo zijn sommige jongens

koop er stiekem eentje!
wat dom dat je moeder zegt dat er niets te zien is… zoiets kan toch makkelijk verholpen worden …

je hebt van die neusstrips van de kruidvat, die gebruik ik voor mee-eters maar ze trekken ook m’n neushaar weg :stuck_out_tongue: misschien 'n soortvan hars-strip proberen ofzo, of zo’n neusstrip ^^

als ik mijn wenkbrauwen epileer dan doe ik er eerst altijd een ijsklontje op zodat je niks meer voelt, misschien kun je dat ook op het binnenste stukje van je neus doen? want daar zie je ze denk ik, neem ik aan !

succes meis!,

Waarom kijkt die jongen sowieso in je neus? Ben ik de enige die dat raar vind… maar goed… epileren & harsen is bijna onmogelijk, dus ik zou zo’n 10 euro trimmer van de blokker kopen en het daar maar mee doen xD…
Het probleem is wel dat die haren nog sneller terugkomen en je er de rest van je leven steeds bij moet werken … maar dat is altijd wel zo xD

X

Dankjewel allemaal
tis ook gwn een facking loser maar je trekt je zoiets toch aan ;$
Weet iemand misschien dan waar je zo’n trimmer kan kopen, en het liefst een goedkope, kben namelijk nogal blut;)

x

wat is een trimmer?

je kunt er altijd nog vlechtjes inleggen.

er is een schaartje voor neus&oor haar bij kruidvat. =) probeer het zo bij te houden. ^^

Waarschijnlijk bedoelt ze niet het haar OP haar neus (wat dus weg gaat door die strips :wink:) maar t haar IN haar neus, ik denk niet dat jij die strips in je neus plakt:P (A)

ja dan kan je het invlechten. hahaha

Of je kan het gewoon elke dag bijknippen

epileren
niet zo aanstellen
zo’n pijn doet het vast niet (:

Waarom koop je gewoon zelf niet zo’n trimmer?
Je moeder hoeft toch niet te weten dat jij dat ding hebt?