neuk vraagje (a')

k eb et laats gedaan voor de eerste keer, er kwam veel bloed nadat het gebeurt was, het leek net op ongesteldheid maar dat was het niet (want een week daarna werd ik dus ongesteld) maar na 3 dagen bloed kwam er een soort velletje uit (klinkt vreemd xd) ik dacht dt et me maagdenvlies was maar kweet et niet zeker heeft iemand dit mischien een keer gehad?? of weet iemand wat het is??

Neuk vraagje :")

Jeetje een iets genuanceerdere titel zou niet overbodig zijn geweest :’)
Dit kan je vragen in het algemene seksvragen topic.

hihihihihi

Pardon

Een orgaan dat eruit valt :"DDD?

Haar longen

nounou. Alsof jij altijd zo netjes typt :3

Doe normaal, organen vallen niet uit je ‘kut’. Dat kan niet eens. Waarschijnlijk was het gewoon een bloedstolsel ofzo.

Omg…

Ja!! Ik denk eerlijk gezegd dat dat het zal zijn.

Je moet ‘t beestje bij de naam noemen hè… :’)

Maar even zonder gekheid… Don’t worry. Bloeden kan voorkomen bij de eerst keer en je organen zitten nog allemaal op zn plek. =)

Trollll

had je het met condoom gedaan? zo niet, dan zou het weleens de voorhuid van de penis kunnen zijn? dan is ie waarschijnlijk besneden tijdens de seks :grinning_face_with_smiling_eyes::face_with_raised_eyebrow:? het zal wel geen orgaan van jou zijn. bloeden is vaak zo tijdens de eerste keer.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ4xroDbEXow3GI_zXDWzOdUwl7ozhVM4xHxCa_yH4b8XO83_f1WIkXfQBjJA

hahahahahaha een orgaan…
Trouwens hoe oud ben jij? Je typt als een 10jarige die nog pika moet begaan.

Eerder dr hersenen :’)

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Als ze die al had.

Wat zijn jullie gemeen zeg :smirk: