Netpanty, hot or not?

En hoe zou je het combineren?

Not. Het schreeuwt gewoon prostituee in mijn ogen.

Hot! Ik draag ze meestal met overknee sokken en onder een ripped skinny jeans.

Ik vind het persoonlijk helemaal niks.

Ik hou er niet van, maar als ik het toch zou doen…Een subtiele met dunne draden bovenop een doorschijnende panty.

Een hele grote not voor mij! Mijn mening.

not, het heeft in mijn ogen iets ordinairs en goedkoop…

Damn dan ben ik vast ordinair en goedkoop, maar ik draag het gewoon. En mij doet het juist niet aan ordinair en goedkoop denken maar meer aan de punk style dus… achja, weet ik iig ook wat ik ben he , goedkoop , prostituee, ordinair… leuke dag op het forum :hammer:

jonge kalm :’) dat is maar andere mensen hun mening he, ik ben ook gewoon pro-netpanty maar mij zie je andere mensen hun mening niet zo slecht opvatten. kan me echt geen ene fuk schelen dat mensen het associeren met hoerigheid, dat veranderd mij niet automatisch in een prostituee eh :’)

Ik vind het zelf ook eerder ordinair dan punk er uitzien.
Maar: wat boeit jou in godsnaam wat ik, of ieder ander persoon er van vindt??
Ik draag veel shirts opgeknoopt. Vindt een vriendin van me ook schijtlelijk. Nou en?
Doe dus niet zo aangebrand, niet iedereen zal leuk vinden wat je draagt.

En ts, misschien dat je kunt googlen naar: fishnet tights outfit, en daar inspiratie op kunt doen?

Vind het zelf persoonlijk ook niks.
Maar ik had een fout Halloween feestje waarvoor ik er een nodig had, niet gevonden toen. Maar mijn moeder had niet helemaal meegekregen dat ik het voor een feestje zocht, dus die komt een week later heel schattig aanzetten met een netpanty voor mij.
Ik dacht misschien kan ik hem nog op één of andere manier dragen, vandaar dat ik het even vroeg, maar gaat hem niet worden. Past gewoon totaal niet bij mijn stijl…
Dan maar wachten op het volgende foute feestje :wink:

Ik vind het afschuwelijk. Maar waarom zou je je persoonlijk aangevallen voelen als mensen het ordinair vinden? Lekker boeiend want anderen van jouw kleding vinden.

Snap overigens niet waarom dit bij mix en match met miskopen moet? Zou het eerder in het is dit leuk topic zetten.

Modje?

even OT: “net” niet. zeg maar.

Ja het gaat wel over combineren, dus ook een beetje match?

True story. Daar had ik dan weer even overheen gelezen. Whoops! :cold_sweat:

Taylor Momsen had daar fantastische outfits mee in Gossip Girl, je kan haar eens opzoeken.

Ik vind het zelf heel vet staan met een (spijker)short, T-shirt en geruit bloesje/leren jack, met bikerboots eronder. Of juist classy, met kokerrok en mooie pumps (wel een panty met fijne mazen, niet van die grote netten zegmaar) Heel Dita von Teese.

Sterker nog, nu ik het zo voor me zie ga ik er zelf een aanschaffen :slightly_smiling_face:

Inspiratie:

ik zeg; not!

OMG. ik las neP panty, dus ik zit hier dat hele topic door te scrollen of er misschien iemand uitlegt wat dat is. :cold_sweat:

Nee, ik vind het helemaal niks. Zoals Kopjechino ook zegt, het roept bij mij iets op als prostitutie. Die inspiratie van Chickwithguns vind ik trouwens wel oke, vooral dat jurkje met die kleine hokjes in de panty, dat ziet er wel leuk uit. Maar alsnog zou ik het zelf niet snel aan doen