Netjes schrijven.

Heee,
Ik heb een probleempje, ik zit in de 3e, en ik KAN netjes schrijven, alleen ik heb altijd de neiging snel en slordig lelijk schrijven, want dat is wel zo gemakkelijk! Iemand hier die ook dat probleem heeft?
of me kan helpen?:stuck_out_tongue:
xxxx

Als ik snel schrijf is t bij mij ook niet te lezen.

Denk, ik moet.

Heb 'm even naar School verplaatst.

ik heb er nooit zin in om netjes te schrijven
dus de 1e baldzijde is in elk schrift netjes & de rest slordig

Ik heb op elke bladzijde van mn schrift een ander handschrift :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar ik weet niet echt tips?

Ik probeerde dat ook, maar na een tijdje gaf ik het op. Nu zijn al mijn schriften/toetsen gewoon 1 en al slordigheid. Ik probeer het niet eens meer.

Ik heb het zelfde als jij. ;x

Ik had dit vroeger ook!
Ik ben heel perfectionistisch dus schreef ik die slordig geschreven blz altijd thuis over! Dan leer je het na een tijdje wel af :grinning:

Misschien moet je dat ook proberen? Thuis je geklieder overschrijven? Wedden dat je na 3 dagen altijd mooi schrijft?

Hopelijk heb je hier iets aan ^^
xx

vroeger schreef ik altijd supernetjes, alleen toen wilde ik in blokletters gaan schrijven en nu is heel mn handschirft verpest :’)
't zijn net hierogliefen.
Ik denk ook steeds; ik moet netter schrijven, ik moet netter schrijven maar als ik dan schrijf dan begin ik netjes maar aan het einde van de zin is t weer lelijk (;

ik zit ook in de derde, en ik ben van netjes schrijven naar slordig gegaan. ik ben het nu ook gewend haast om slordig te schrijven XD

neem een pen die écht lekker schrijft. Als ik een vervelende pen vast heb, schrijf ik al snel slordig, maar met een fijne pen, die lekker in de hand ligt, schrijf ik automatisch al een stuk netter!

Ik schrijf zelf heel lelijk.
Zommige letters aan elkaar en andere los. Soms naar links hellent en soms naar rechts. Soms bol en zoms spitzig.

Haha ik ook :d

Ik heb precies hetzelfde, ik kan netjes schrijven, maar ik doe het niet.
Op school gaat alles zo snel dat ik er gewoon de tijd niet voor krijg en ook geen zin in heb.
En bij pta’s enzo is het helemaal erg.

Ik kan ook netjes schrijven maar dat gaat zo langzaam. Dus ik schrijf gewoon snel. Behalve bij so’s van frans/duits/engels, want dan hoef ik maar 1 woordje bij sommige opdrachten in te vullen, dus dan doe ik dat wel netjes.

Ik heb wel 10 verschillende handschriften :stuck_out_tongue:
Nee oke, even serieus.
De ene keer schrijf ik heel netjes en de andere keer weer slordig. Ligt er aan of ik snel of niet snel moet schrijven.
Mij boeit het eigenlijk niet.

sorry heb dat niet, ik schrijf áltijd lelijk

Mensen vinden dat ik mooi schrijf, al vind ik het zelf nog zo lelijk. En al schrijf ik snel, mensen blijven jaloers op mijn handschrift.

Ik denk dat je er niet veel aan kunt doen, behalve veel oefenen. Hoe vaker je het probeert, hoe makkelijker het uiteindelijk zal gaan.