Netjes met oud&nieuw?

Hi ladies,

Ik heb advies nodig haha! Met oud & nieuw heb ik een feest met mijn werk. De bestemming is nog een verrassing, maar er is wel een dresscode opgegeven. Alleen is deze een beetje onduidelijk. Ik moet netjes gekleed. Maar ik hoef ook weer niet in een galajurk, maar een spijkerbroek is ook niet de bedoeling. (ik weet het, niet zo duidelijk, maar dit is het enige wat ik weet). Ik ben al een week bezig maar kan niks vinden. Ik wil namelijk geen jurk aan, omdat we ook nog uitgaan met z’n alle erna, en ik ben niet zo van de jurkjes. Het allerliefste wil ik een mooie jumpsuit aan. Ik heb vandaag en morgen nog om iets te scoren, de overige dagen moet ik werken en heb ik dus geen tijd. Hebben jullie nog tips voor leuke winkels of webshops met snelle levering? Ik kom uit de omgeving Rotterdam trouwens, misschien wel handig om te weten haha.
Alvast bedankt girls!

Zalando heeft altijd wel een snelle levering, net als Wehkamp. Wehkamp heeft op dit moment ‘Voor 23.00 uur besteld, morgen in huis.’ Ik heb even snel gekeken en ze hebben een heleboel jumpsuits in de sale.

Een leuke jumpsuit kan prima! Je kan ook een rokje aantrekken. Of trek een leren broek aan met een leuke top.

Thanks meiden! Even een update: ik heb nu schoenen en een zwarte broek met coating gekocht, nu alleen nog hard op zoek naar een leuk topje!

Tof! Ik zou iets met een subtiel glittertje/diamantje doen zodat het een beetje feestelijk is.