Mijn tv kan niet op internet, maar ik wil heel graag netflix. Kun je dit programma er ook opzetten zonder internet? Popcorntime is ook goed.
Wie weet hier meer over?
Mijn tv kan niet op internet, maar ik wil heel graag netflix. Kun je dit programma er ook opzetten zonder internet? Popcorntime is ook goed.
Wie weet hier meer over?
HDMI kabel.
Precies dit wilde ik typen.
Hoe doe ik dit dan?
Ik gebruik chromecast dan kan je dingen op je laptop streamen ook youtube etc. Maar met de HDMI kabel is gratis dus daar kan je ook voor gaan!
Je hebt vast wel ergens een HDMI kabel liggen plug hem in je tv en de andere kant in je laptop zoek de juiste frequentie(dus niet zender maar HDMI1 of HDMI2 oid) op je tv en kijken maar.
Ik ga het even proberen! Bedankt!
Meer tips zijn welkom
Hij doet het! Alleen wel irritant dat ik mn afstandsbediening niet kan gebruiken. Maargoed
Moet je even kijken bij de instellingen van je computer/laptop! In principe moet het gewoon kunnen, maar meestal is standaard ingesteld dat je bijvoorbeeld alleen het volume aan kunt passen op je laptop/computer zelf. Maar deze instellingen kun je veranderen.
Ik heb inderdaad een Apple tv en dat is zo makkelijk. Daar zit ook een afstandsbediening bij (zit ook bij en chromecast neem ik aan). Maar HDMI werkt ook prima (of je moet een heel oude tv of laptop hebben).
Ik kan gewoon mijn afstandsbediening gebruiken als ik mn hdmi kabel erin heb hoor
Ik niet. Ik kan als hij in de computer zit helemaal niks doen, als ik hem in mijn laptop heb kan ik alleen het geluid veranderen.
Maar goed, wij hebben beneden een SmartTV oftewel, Netflix App op de televisie dus HDMI kabels zijn verleden tijd ;p
Ik niet, ik moet echt vanaf mijn laptop bedienen.