Netflix Hermes

Nope, er staat nog steeds dat een administrator er naar gaat kijken :frowning_face:

Ah jammer :frowning_face:

-

Iemand al een uitslag? :grinning:

Ik heb nog steeds niks gehoord…

Vind dat overigens wel slecht. Ik kan me voorstellen dat het niet binnen 10 werkdagen lukt, maar zet dat er dan ook niet bij denk ik dan :’)

Ik ook nog steeds niets gehoord… Heb hem op 3 april gemaakt dus dat is al wel een tijdje geleden :cold_sweat:

Vind ik ook! Zelfs als ik heb gefaald laat dat dan even weten.

Ik heb ook meegedaan! Het duurde eerst al een paar dagen voor ik überhaupt de link kreeg om de test te maken. Dat is nu best al weer 'n tijd geleden en heb ook nog niets gehoord. De 10 dagen zijn in ieder geval al ruim om.

Ik hoop wel dat je inderdaad een bericht krijgt ook als je het niet geworden bent, dan weet je dat tenminste. :’)

Lijkt me in ieder geval wel echt fantastisch om dit te kunnen doen! Helaas ben ik alleen vloeiend in Engels en Nederlands. Ik had nog overwogen om ook Duits en Frans toe te voegen, maar ik ben bang dat ik daar toch in ga falen. :’)

Hebben jullie nog “vreemde” talen erbij gedaan?

Ik wilde eerst Duits erbij doen, aangezien ik dat studeer, maar heb dat uiteindelijk niet gedaan. Ik denk niet dat ik het zó goed kan haha.

Ik verwacht dat je wel een bericht krijgt, maar als het goed is zou je op je Hermes profiel moeten kunnen zien wanneer hij gecheckt is. Jullie zouden daar dus even kunnen kijken? Die inloglink heb je toen via sms gehad.

Bij mij staat nog steeds dat ie nog nagekeken moet worden.

Bij mij ook :frowning_face:

Ik heb mijn score terug! 73,33% dus helaas niet genoeg :frowning_face:

Ik heb maar 66%. Ik voel me echt een loser nu :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb 78% :grinning: Maar ook niet goed genoeg.

Ik heb 88.67% en bij mij staat er dit bij. Ik hoop niet dat ze mensen met een hoger procent voor laten, maar wel heel tof dat ik in aanmerking kom :grinning: :

[i]If you are an applicant who has applied for individual consideration we thank you for taking the Hermes subtitling test. You have met our threshold for your language! We will contact you when we have available work in your language. Please save your Hermes # for identification in the future.

If you are an applicant who has applied in association with one of our vendors, thank you for taking the Hermes subtitling test. At this time, your score is available here for you to view. Please save your Hermes # for identification in the future. [/i]

Kregen jullie trouwens een berichtje toen hij nagekeken was of kwam je er pas achter toen je ging checken? Ik kreeg nl. geen bericht en wil niet het risico lopen om berichten in de toekomst te missen.

73,33% helaaaaas.

Ik heb waarschijnlijk te weinig want ik was met de ene opdracht dat je zelf een fragment moet gaan vertalen, buiten de tijd omdat ik namelijk even vergeten was dat ik er mee bezig was :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oké net ingelogd en ik had 69% oeps. Dat zou veel hoger geweest zijn als ik het niet vergeten was denk ik :’)

Da’s wel balen! Misschien dat je het opnieuw kan proberen? Al kan je maar een keer per telefoonnummer waarschijnlijk.

Hey!
Ik ben eigenlijk geen meisje maar dit was de enige plek die ik kon vinden waar er over de Nederlandse toets van Netflix wordt gepraat. Ik weet nu bijna 2 weken dat ik de toets gehaald heb, maar heb verder nog helemaal geen bericht gehad. Zijn er anderen die al iets gehoord hebben/werk hebben gekregen?

Hoeveel procent had je?