Netflix&chill of meer? HELP?!?

Hey Girlss,
Ik ben sinds kort aan het daten met een hele leuke jongen die ik al ongeveer een jaartje ken. Hij is 20, ik 17. Onze 2 laatste dates waren een “filmpje kijken” Daar kwam niet heel veel van terecht. Ik wil heel graag weten of er voor hem meer achter zit. Het voelt af en toe een beetje als friends with benefits, terwijl hij me ook vaak het idee geeft dat hij me echt leuk vindt. Ik durf hem alleen niet te vragen hoe hij het ziet, want ik ben bang dat ik hem dan push ofso of dat hij vindt dat het te snel gaat. Please help!!
xx :couplekiss_man_woman:

Stel dan iets anders voor dan filmpje kijken,
Ga misschien samen wat drinken of ga het park in.

Als je het nu al moeilijk vind om dit soort dingen te bespreken ga je het straks ook moeilijk vinden om dingen te bespreken
als je vragen hebt, stel ze gewoon.
Ga ergens iets eten/drinken of gewoon gezellig ergens naartoe en vraag het hem gewoon.

Als je al 2 dates meer doet dan alleen maar een filmpje kijken, heb je alle recht om te weten hoe het nu zit.

Overigens begrijp ik niet waarom zoveel meisjes al dingen doen met iemand nog voor ze duidelijk een relatie hebben. Maar dat zal wel mijn mening zijn :wink:

Hebben jullie in totaal twee dates gehad en daar is beide meer gebeurd, of zijn er voorafgaand ook andere dates gehad?
Als dit echt de enige twee dates waren komt het niet echt over alsof het serieus is voor hem, maar zeker weten doe je het niet.
Als je het niet wilt vragen kunnen je inderdaad iets anders voorstellen te gaan doen, als hij dan aangeeft toch liever thuis af te spreken weet je ook een beetje wat zijn bedoelingen zijn. Succes!

Bedankt voor de reacties! Hiervoor hebben we 2 dates gehad, we zijn naar de bios geweest (how cliché) en hij heeft voor me gekookt. Daarna werden het de 2 ‘filmpje kijken’ dates. Hij vertelde in januari dat hij me leuk vond en we hebben in februari voor t eerst gezoend. Het is dus niet echt dat het meteen zo snel ging…

Ik denk dat het dan wel sowieso meer is dan alleen seks.

Jaa dat hoop ik dus ook! Maar ik weet niet zo goed hoe of wanneer ik hem dat moet vragen, en of ik het überhaupt wel moet vragen. Want ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben, maar ik wil me niet opdringen…

Na hoelang heb jij het gedurft om het te vragen? Is het niet te snel als ik het nu vraag? Of moet ik nog wachten totdat hij het misschien vraagt?

Je zegt dat jullie al sinds januari / februari bezig zijn, en aangezien jullie al gezoend etc. hebben & op meerdere dates zijn geweest zou ik 't 'm gewoon vragen.
Als hij 't te snel vindt gaan zal hij dat dan wel zeggen, en dat is ook niet erg. Maar jij wil gewoon weten waar je nu staat in de relatie toch?? Lijkt me heel normaal