Netflix Account!

Hey allemaal!
Heeft iemand een netflix account dat ik even mag gebruiken?
Het is gewoon om een serie te kijken en daarna hoef ik er nooit meer op.
Weet dat dit misschien verkeerd over kan komen maar ben gewoon een meisje van 15 jaar dat een serie wil kijken haha :stuck_out_tongue:
Ik zal het ook aan niemand anders geven, wees gerust :slightly_smiling_face:
Je hoeft het hier ook niet in de reacties te zetten je kan me gewoon een mail sturen!

• email weg -
    Ik zou je echt dankbaar zijn!!

Je kan het toch gewoon online streamen of downloaden? En als je het echt via netflix wil kijken kan je toch een abonnement afsluiten? Volgens mij kan je die ook gewoon weer maandelijks opzeggen.

Bij netflix is er betere kwaliteit en ondertiteling en ik mag dat niet van men oudersā€¦

watchseries. to kijk ik het altijd op :wink:

Ik vind op het internet ook niet alle afleveringenā€¦ en weet dat ze op netflix wel allemaal staan haha :slightly_smiling_face:

Hmm ja met ondertiteling snap ik wel, maar ik denk niet dat iemand jou gaat helpen de kans is te groot dat er misbruik van gemaakt gaat worden. Als iemand jou hun wachtwoord geeft kan jij het bijvoorbeeld snel veranderen en dan kunnen ze er zelf niet meer bij. Of je kan het wel aan andere geven en vervolgens zijn er teveel mensen een het kijken en dan kan die persoon zelf er niet meer bij. Ik snap dat jij dat waarschijnlijk niet gaat doen, maar je kan er niet zomaar op vertrouwen. Dus ik zou toch maar even kijken of je iets kan downloaden met ondertiteling want zoveel scheelt het echt niet qua kwaliteit.

Je kan een gratis maand nemen bij netflix. Heel makkelijk en alleen even zelf in de gaten houden wanneer dat maandje om is zodat je het op tijd weer op kan zeggen.
De kans dat iemand het je gaat lenen is heel klein, precies wat wonderland zegt en daarnaast niet echt eerlijk als jij je serie gratis kan kijken terwijl die ander toch echt voor zijn account moet betalen.
Welke serie zoek je? Misschien kijken hier nog anderen die die serie wel ergens kijken op internet wat je zelf msischien nog niet gezien hebt, zodat jij dat ook kan doen.

Als je via torrentz doet kan je gewoon ondertitels vinden en de kwaliteit is meestal top hoor! Ik wil je er desnoods bij helpen en je stap voor stap uitleggen hoe het moet :slightly_smiling_face: .

Hun wachtwoord veranderen zou ik zowiezo nooit doen

Dit is echt niet de bedoeling. Er zal niemand zijn die zomaar even een account uitleentā€¦
Je kunt voor downloaden of online kijken van series hier terecht: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/algemeen-039online-filmsseries-kijken039-topic-239936.0.html

Slotje.