net vrienden?

Ik heb bijna een jaar mte me vriend…
De laatste tijd zegt hij: Dat ik veranderd ben
afstandelijk doe
en we net vrienden lijken?!

Als hij me bijv even aanraakt en ik ben moe en ik duw het terug is hij gelijk beledigd enzo

Ligt het aan mij of is het een hint dat onze relatie een beetje verwatert?

xxx

Misschien moet je opnieuw opzoek gaan naar het verliefde gevoel, het spannende? En is het dat dat hij bedoelt?
Ik denk dat een knuffel of kusje meer wel zullen werken…

Mijn vriendin heeft bijna precies hetzelfde!

Ik denk dat je wat leuks met hem moet gaan doen, gewoon iets simpels, maar toch leuk, zodat het weer terug komt.
Zoals picknicken, filmpje kijken ofzo. En dan merkt hij misschien wel dat je nog echt verliefd op hem bent en dat je zeker meer bent dan gewoon een vriend.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt !

Jah we doen wel genoeg leuke dingen, met dit mooie weer gaan we naar strand en zwembad enzo… maar het is niet meer zo leuk als vroeger.
Aan het einde van de dag is het toch weer hetzelfde en hebben we een naar gevoel over de dag.
Hij zegt trouwens ook steeds dat hij denkt dat ik niet meer van hem hou!
Terwijl dat juist wel zo is.
Het enige dat ik kan bedenken is dat ik heb nu veel vaker zie(het is vakantie) maar dat moet juist fijn zijn…

Dat was bij mijn ex ook zo. Hij had het idee dat ik hem helemaal niet leuk vond, terwijl ik juist van hem hield. Daarna had ik het idee dat ik er wel meer aan deed, maar het is uiteindelijk toch uitgegaan. En ik had er achteraf zo’n spijt van dat ik het niet duidelijker had gemaakt. Dus ik zou er toch maar iets aan doen ^^ Bij ons is het uiteindelijk weer aan gegaan (en weer uit, maar dat was om een nadere reden).