Net uit, straks misschien weer aan, en dan?

Hey meiden!

Sorry voor de onduidelijke titel, ik wist niets beters/duidelijkers.

Om een lang verhaal kort te maken:
Ik heb het gisteravond uit gemaakt met mijn vriend/ex (hoe je hem wilt benoemen). We vinden elkaar kort gezegd nog heel leuk, en houden super veel van elkaar, maar hebben er een punt achter gezet i.v.m vele ruzies de laatste tijd, en we trokken het gewoon allebei niet meer.

Nu heb ik hem net even oppervlakkig gesproken op msn, en we hebben besloten om een week even geen contact meer te hebben met elkaar. Gewoon helemaal niets, geen sms, geen msn, geen telefoon, niet elkaar zien, niets. (god, wat heb ik daar nu al een moeite mee ;$ ik weet nu al dat dit echt een rottige week voor mij gaat worden…)

We gaan dus volgende week in het weekend afspreken, om te kijken wat ons gevoel zegt als we elkaar weer zien.
Als we niets voelen, of nog steeds geen goed gevoel hebben bij elkaar is het natuurlijk duidelijk: uit is uit, niets meer aan te doen. Dit was het gewoon, klaar.

Maar stel dat we wél iets voelen. Wat dan?
Gewoon dat tegen hem zeggen natuurlijk, maar dan? Moet ik hem dan weer vragen? Of hem knuffelen om dat gevoel te bevestigen dat het niet alleen zo voelt uit enthousiasme + spanning? Moet ik hem kussen/zoenen? En wat als we beiden niets weten te zeggen?

Nou, ik kan nog wel 30 vragen bedenken, maar wat denken jullie dat ik moet doen en/of zeggen?
Liefs

Laat het op je afkomen. Als het volgende week goed voelt, dan gaat het vanzelf denk ik

Als je er teveel over nadenkt dan ga je er dat weekend ook teveel over nadenken en je moet juist je gevoel laten spreken. Dus gewoon op je laten afkomen want snoesepoeske al zei (:

Hmm ja daar hebben jullie gelijk in. Dankuu! (:
Ik zie het inderdaad wel, en ik kan ook alleen maar afwachten. Stressen heeft bij nader inzien ook geen enkele nut, want het verbeterd niets.

probeer elkaar als je weer iets krijgt, niet elke dag te zien.
ik en mijn vriendje zagen elkaar elke dag, en dan krijg je nou
eenmaal vaak ruzies. gewoon dat je elkaar ook een eigen leven
gunt, en elkaar eens een dagje niet ziet. echt waar, werkt veel beter
dan dat je elkaar de hele tijd op de lip zit :slightly_smiling_face:

nou, bij mij is dat dus compleet anders…
Ik zag hem de hele week niet, de hele week hadden we ruzie, dan zag ik hem in t weekend, dan was alles goed. (’:

zaten jullie veel op msn dan?
daar kreeg ik altijd ruzie door met mijn ex, omdat je elkaar snel verkeerd begrijpt…

Mwaah, sms, msn, bellen, dat wel. Maar het kwam niet zo zeer doordat we elkaar verkeerd begrepen, meer omdat ik probeerde om met hem ergens over te praten (dat is voor hem sowieso al makkelijker dan in het echt, dat weet ik), maar hij ging er totaal niet op in etc.

Was jij dat meisje die pas een topic had geopend over haar vriend die niet met jou samen wou uitgaan? Kan het mis hebben…

Meid je kan beter deze week heel goed naar jezelf kijken ipv stressen over hoe het zal zijn als je hem weer ziet. Het is echt heel belangrijk dat jij jezelf vragen gaat stellen zoals; mis ik hem nu? hoe voel ik me nu? Daar moet je je deze week mee bezig houden, en dat is uiteindelijk bepalend hoe het volgende week zaterdag zal zijn als je hem weer ziet.
Succes! :slightly_smiling_face: