net uit met zijn vriendin...

hallo!

ik zit even met iets en weet nu even niet hoe ik verder moet.
Ik heb een jongen leren kennen waar het heel erg goed mee klikte en waar ik goed mee kon praten zonder dat ik me ongemakkelijk hoefde te voelen. We hebben toen tijdens het uitgaan gekust. Maar ik kwam er dus achter dat hij een vriendin had… Daar heb ik toen een lange tijd niks over gezegd, ik weet niet waarom maar ik had gewoon geen zin om de ‘goede sfeer’ te verpesten denk ik.
Het is niet of hij er heel geheimzinnig over deed ofzo want hij had overal foto’s met haar, ook op whatsapp

Toen ik uiteindelijk al mijn moed had verzameld om te vragen over zijn vriendin zei hij dat het al meerdere maanden erg slecht ging tussen hen. 1/2 weken later vertelde hij me dat hij het uit ging maken.
Nu is het dus ( als het goed is … ) uit. Hij vraagt me wel eens om samen wat te gaan doen, maar het probleem is: ik wil heel erg graag iets doen maar ik ben heel erg bang dat dit fout gaat.
Ook omdat het pas net uit is en ik bang ben dat hij dan op begeven moment gaat zeggen:
sorry ik ben er nog niet klaar voor, en dat ik dan gekwetst word.
Ik ben ook iemand die vaak gekwetst wordt, dus daarom durf ik het eigenlijk nog minder…

wat zouden jullie in mijn situatie doen? sorry dit is misschien niet echt een super belangrijk probleem ofzo, maar weet toch niet goed wat ik er mee moet

Ik zou het niet doen, eerlijk gezegd. Als je hem leuk vindt, kan je voorstellen om in de toekomst eens af te spreken?

Ik zou het nu nog niet doen, misschien later, maar dit is te snel denk ik.

Ik zou het nog niet doen, als het pas zo kort uit is met zijn vriendin. Een tijdje wachten en daarna misschien proberen, maar als hij dit al bij zijn vriendin heeft gedaan, wie weet gaat hij dit jou ook aandoen (met iemand anders kussen terwijl jullie een relatie hebben)

Ik zou niet met iemand uit willen gaan die zijn ex-vriendin op deze manier belazerd heeft.

Idd wil je echt iets beginnen met iemand die het blijkbaar totaal geen probleem vindt om vreemd te gaan?

Jullie hebben helemaal gelijk! maar toch vind ik het lastig omdat het zo goed klikt, en ik denk ook aan 1 kant van: misschien vond hij me wel zo leuk dat hij het er voor over had, en ook omdat die wist dat hij het uit ging maken maar dit nog uit stelde ( dit maakt het helemaal niet goed dat weet ik!)

dit klinkt heel erg naiëf ik weet het!

up :flushed:

als hij voor jou is vreemdgegaan is er een grote kans dat hij bij jou ook vreemd gaat. en misschien wil hij alleen nu iets met jou doen om zijn ex te vergeten. ik zou het in elk geval niet doen als ik lees hoe hoe het bij zn ex gedaan heeft.
xx

Het feit dat je er bewust van bent, is al heel goed. Speel open kaart naar hem dat je graag wilt afspreken maar het misschien nog niet verstandig is. Hij moet eerst zijn vorige relatie loslaten voor hij met jou iets kan beginnen.

tbh, ik zou het wel doen.

dankjewel! Ik ben er nog steeds niet helemaal uit, dus neem wat tijd om er over te denken!
gisteren waren we toevallig op de zelfde plek uit en was het wel heel erg gezellig, maar dit neemt niet weg dat hij nog altijd kan zeggen dat hij nog niet over zijn ex heen is.
Ook heeft hij overal nog alles met zijn ex erop staan, zelfs als whatsapp plaatje. het is al best even uit en achterdochtig als ik ben begin ik nu dus alweer te denken dat het nog niet helemaal afgelopen is tussen hen.

ga lekker daten met m en weetk veel wat, dat is misschien zijn manier van verwerken, en hij vind je heus wel leuk :flushed:

Dus terwijl ie nog een ander had was ie met jou aan het etteren. Dat wordt wachten tot hij datzelfde geintje jou flikt. Waarom snappen meiden dat niet?