Hoi,
1 maand geleden heb ik het uitgemaakt met mijn vriend. Heel veel twijfels gehad of ik eigenlijk wel de goede keuze had gemaakt, maar daar ben ik nu denk ik wel overheen. Heb soms nog wel van die twijfel momentjes. Weet iemand hoe je daar mee kan omgaan?
Maar dat is niet het enige waar ik mee zit. Het zit zo. Ik ging elk weekend naar hem toe en hij naar mij. doordeweeks hadden we contact via de telefoon. Ik miste dit erg in het begin (toen het uit was dan)(nu soms ook nog maar is al erg verminderd). Elke keer als het weekend begint denk ik aan hoe ik naar hem ging. Elke keer denk ik maar wat hij aan het doen is en controleer ik alles. Ik word echt gek van mezelf. Ik kijk wanneer hij voor het laatst op Facebook is geweest noem maar op. En als dat niet het ergste is zie ik soms ook dat hij allemaal meiden toevoegd op Facebook. Ik weet dat ik het heb uitgemaakt maar wordt er gek van om de hele tijd aan hem te denken.
Hoe zijn jullie verder gegaan nadat je het had uitgemaakt met je ex? Ik wil het echt achter me laten, maar op sommige momenten denk ik nog steeds wat hij aan het doen is en wat zouden hebben gedaan als ik bij hem was. Iemand tips…
Hoe hebben jullie de tijd overleeft?