Net uit een en gebroken hart!

Hey ik hier xd,

Ik heb het na school uitgemaakt, face to face natuurlijk…
Ma men vriendin heeft hem zien wenen, en hard!

Straks zie ik hem, wa moet ik doen ?
Das doodeng dan :frowning_face: en ik heb hem gekwetst en weet ni wa re doen ?
Tips

Blijf gewoon normaal tegen hem doen?

Iet meer te weten gekomen : Hij was hard aan het wenen en zei bith en zeiook ik ga die k1pot maken ma iemand zei dan nee da moet ge nii doen

Hoe oud zijn jullie?

Wil je alsjeblieft even normaal typen? Bijna onleesbaar dit.

Maar zulke dingen gebeuren ja, blijf gewoon normaal doen en probeer niet teveel in contact te komen met hem.

Mensen zeggen vrijwel altijd overdreven dingen als ze erg emotioneel zijn. Geef hem gewoon wat tijd en ruimte om dit te verwerken. Denk dat het inderdaad beter is, zoals Milolove al zei, dat je (even) niet meer afspreekt met hem.

Je typt focking irritant

Heel erg offtopic maar ik heb wat moeite met je spelling tip lees eerst je bericht door voordat je op verzenden drukt!

Ontopic: zulke dingen gebeuren. Doe gewoon normaal tegen hem. Als je hem gekwetst hebt biedt dan je excusses aan. Succes en geloof mij het komt vast goed

Plz… type ff normaal! THNX

Natuurlijk kwets je hem, maar dat is niet jouw probleem meer, je hebt het uitgemaakt.

Gewoon aardig tegen hem blijven doen:)

Als je iets duidelijker typt is het al een stuk beter te volgen. Moet nu namelijk echt m’n best doen. Maar inderdaad wat al gezegd wordt, niet anders voor doen. Je hebt z’n hart gebroken maar juist door medelijden te schenken komt hij niet over je heen, maar je hoeft ook niet als een bitch te doen want dat heeft hij misschien wel helemaal niet verdiend. Daarbij, hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?

Heb je het uitgemaakt omdat je verliefd bent op de vriend van je beste vriendin? Ja dan zou ik me als vriendje ook behoorlijk klote voelen.
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/verliefd-op-het-lief-van-mijn-bff-290463.0.html

Daarnaast is het gewoon rot om gedumpt te worden door iemand waar jij (hij dus) waarschijnlijk heel veel om geeft. De enige manier voor hem om erover heen te komen is tijd en door gewoon normaal tegen hem te doen