net ontgroend

hoi,
ik ben gisteravond ontgroend , maar ik had echt 't idee dat alles fout ging.
we stonden ook wel raar, maar dan nog.
er zat echt geen logica in ofzo en zijn tong ging wel eens buiten mijn mond.
ik dacht dat het echt om rond draaien ging, maarh ij trok 'm er ook wel eens in of uit ofzo. doe ik 't nou zo verkeerd of hoort dit ofzo ?
ik schaam me dood, maar goed.
kan iemand mij vertellen of dit raar is?
xxx

Ieder heeft zijn eigen techniek denk ik…

Buiten je mond? xD “hij trok 'm er ook wel eens uit” dat kan wel kloppen maar google anders even naar van die sites met zoentips ofzo :wink:

Das toevallig ik ben gister avond oook ontgroend:P! Bij mij ging het ook helemaal fout Hoor!! En ik vond het niet eens lekker.

hm jaa iedereen doet het op zijn eigen manier.
ik weet nog dat ik het voor het eerst deed.
dat wil ik liever ook vergeten ehhehehe
mja komt goed.
vaker doen dan lukt he vanzelff !
sucses ehehhe

Buiten je mond??
sorry maar: iew.

Mijn eerste keer was ook echt allesbehalve perfect… ik voelde de hele tijd zijn tanden tegen de mijne aan…heel irritant…

Het is ook gewoon raar… met je tong in de mond van een ander…maar ik weet zeker dat als je het wat vaker doet, dat het dan vanzelf beter gaat… En uiteindelijk vind je het mss zelfs leuk en prettig :slightly_smiling_face:

Ik denk dat hij gewoon zelf ook niet wist hoe het moest. Ik weet niks meer van mijn 1e zoen, ik was 6 of 8 ofzo… Het is niet echt normaal als een tong steeds buitenboort hangt, en aan jou te horen is het ook niet lekker.
Kijk inderdaad eens op internet hoe het moet, of vertel hem wat je zelf lekker vind. Gewoon rustig aan zoenen, en niet dat hij als een wasmachine in je mond draait (en erbuiten). Dat van die wasmachine moet je niet zeggen :p.

Tja dat is wel heel appart buiten je mond :stuck_out_tongue:
Maar hoe vaker je zoent hoe beter het gaat!

Ik denk dat hij het verkeerd deed dan x)

Oefening baart kunst.

hahaha grappig, die avond had ik ook gezoent!

haha funny ik ben ook ontgroend gisterenavond :grinning: hahaha

haha ik ben maandag ontgroent haha wtf had drank op zat met me vriend in de bank vriendin zat mee te kijekn eerste keer toen hij me zoende wa’s ik hellemaal over de zeik want hij duwde z;'n tong naar binnen half uur liggen huilen hoezo voor schut

-

iedereen heeft zn eigen techniek, dus wss is dat hem techniek

1e keer dat ik zoende vond ik dat echt zooooo vies!

Mijn eerste zoen… te lang geleden, 4 jaar geleden ofzo, dus ik herinner het me niet helemaal meer, volgens mij was het ook niet zó spectaculair.
Maar mijn beste vriendin heeft pas geleden wel voor het eerst gezoend en natuurlijk praat je daar als vriendinnen over. Ze zei dat ze het eigenlijk eerst wel een raar gevoel vond, dat ze eraan moest wennen, maar dat het na een aantal keren best wel verslavend voor haar werd.

Ik heb een vraagje:
is ontgroend niet hetzelfde als ontmaagd? :flushed:
Ja sorry ik vat het niet egt hihi
zo 'n jongen vroeg aan mij of ik al ontgroend ben en dat hij dat wel wil doen maar ik dagt egt: ontgroend? no thanx :no_good_woman:

^ Nee ontgroend is als je voor de eerste keer hebt gezoend en ontmaagd als je voor het eerst seks met iemand hebt gehad. Dus het is wel even wat anders :’)

^ ontgroend is met zoenen.