Net niet

-

Zelf de eerste stap nemen of om duidelijkheid vragen. :slightly_smiling_face:

misschien een keer met hem afspreken?
als je een keer met hem praat gewoon over beginnen en dan weet je meteen wat hij wil.

Goh ik heb geen idee ik denk dat er niks aan te doen is!!!

of je vraagt m mee uit mr dat zou echt te gek voor woorden zijn natuurlijk

Ja, over dat afspreken heb ik het ook al met hem gehad. Het probleem is dat hij, maar ook ik, vier dagen van acht tot vijf op school zit. Hij zit in zijn examenjaar en is al begonnen met zijn examens. Dit allemaal zorgt er een beetje voor dat we elkaar bijna onmogelijk kunnen zien. In het weekend heb ik vaak tenniswedstrijden en moet ik trainen. Grr. Het lijkt net alsof niets en niemand meewerkt, haha.
Volgens mij wilt hij graag afspreken want hij vraagt vaak wat ik ga doen. Mijn verschrikkelijk saaie antwoord is dan: “Leren…” dat schiet dus niets op.
Ik wilde zelf wachten tot na zijn examens, dan heeft hij het in ieder geval niet meer druk en ik wil dan GRAAG tijd maken om met hem af te spreken!

Vraag anders of hij een keer zin heeft om wat te gaan drinken ofzo buiten school?

Al is het maar een halfuurtje, gewoon het idee dat je buiten school met elkaar bent denk ik… Zou moeten kunnen! Hoop ik voor je in ieder geval haha

Gister vroeg hij of ik een keer wilde afspreken! Vind 't echt heel leuk en zei natuurlijk ja, nu hopen dat hij tijd voor me kan maken…

Yes, komt goed! (: