Net iets anders dan normaal eten

Het zit zo. Ik hou heel erg van koken en doe het dan ook graag. Meestal kook ik thuis op maandag, maar dat is meestal gewoon aardappels, groente, vlees en dat begint een beetje mijn neus uit te komen :’) Om nou elke maandag een maaltijd te maken waar ik 2 uur mee bezig ben en allemaal speciale dingen voor in huis moet halen zie ik ook niet zitten. Dus nou vraag ik jullie, weten jullie nog lekkere, net iets anders dan normaal eten wat ik zou kunnen maken? En dan bedoel ik bijvoorbeeld bloemkool met pindasaus (wat erg lekker is) of een speciaal pasta recept. Maar dan wel dus met ‘normale’ ingrediënten.

Penne/schelpjes in sinaasappelsaus haha!
Echt heel lekker!
Als je het recept wilt, zeg het dan even !

Pasta met spinazie a la creme en kabeljauw vind ik heel lekker.

dit lijkt me erg lekker, zou je mij ook het recept willen sturen :slightly_smiling_face:

Pennen, gerookte plakken zalm in stukjes en spinazie boursin!

pasta met pesto. gewoon bakje pesto erdoor heen gooien haha

Hahah een heel bakje! Hangt er dan wel vanaf voor hoeveel personen :stuck_out_tongue:
Ovenschotels zijn erg makkelijk en lekker! Deze kun je maken met bijvoorbeeld pasta, of aardappelschijfjes maar aardappelpuree is ook heel lekker. Deze hoef je dan niet eens zelf te maken maar kan ook gewoon met poeder uit een zakje. Vind ik zelfs lekkerder (A)
wij doen dat thuis bijvoorbeeld gewoon met een potje witte bonen in tomatensaus en gehakt, of met broccoli en gehakt, en ik heb laatst Shepherd’s pie gemaakt. Dat is met een beetje wortel, ui, gehakt, tomatenpuree, aardappelpuree en nog wat dingetjes. Zijn verschillende recepten van, ik had er 1 met cheddarkaas, erg lekker :slightly_smiling_face:
Laat maar weten als je recepten nodig hebt

http://www.ah.nl/appie/recepten/recepten-vinder

dit is ook handig, kan je maximale bereidingstijd enzo invoeren, en of je goedkoop wilt koken

Dit recept is erg lekker en niet moeilijk
=im_28_field_programma%3A355&f[1]=im_19_field_course%3A45&f[2]=im_18_field_cuisine_type%3A135&f[3]=bundle%3Arecipe]http://makkelijkemaaltijd…A135&f[3]=bundle%3Arecipe

pasta met kool, gamba’s en papricasaus. Ik vervang de gamba’s alleen altijd door stukjes kip

Citroen pasta! Super makkelijk, maar ik vind het heel erg lekker! Alleen is het wel met slagroom, dus best calorierijk en vettig…
Recept citroenpasta

En laatst heb ik gehaktballen met mozarella erin gemaakt, ook erg lekker!
Ik kijk altijd op ah.nl daar staan veel interessante recepten.

Pasta met zalm en spinazie is inderdaad errug lekker. Maar ik heb een nogal kieskeurig zusje. Denk dat ze de zalm uiteindelijk wel op zal eten, maar de spinazie eet ze no way op! Dus iemand misschien iets anders wat erbij kan? Ik dacht broccoli?

Zalm tagiatella/pasta, delicious.

Lente-pasta: penne (gekookt in kruidenboullion), rucola, tomaten, olijven, tonijn als basis en daarnaast kan je er zelf ook nog wat ingrediënten aan toevoegen, zoals bijv. lenteuitjes!

Of maak een quiche. :grinning: Even googlen en je vind zo een heleboel makkelijke en lekkere. Die gaan er hier altijd in als koek.