Net gedaan met liefje maar nog vrienden xs

Dus ik heb op school een liefje gehad.
En nu is het gedaan. ( het is dus uit). Maar we lachen wel nog altijd naar elkaar.
Ik zou graag weer eens praten met hem. Maar ik weet niet hoe ik dat het makkelijkste kan zeggen, of zou ik hem eerst laten komen of zou ik gewoon beter niets doen? Ik wil het gewoon nog een kans geven maar ik weet niet hoe

Ik snap her echt geen drol van? Wat is er gedaan?

hun relatie?

je kan toch gewoon vragen hoe het nu met hem gaat?? …
snap je probleem niet echt

Ze had een vriendje, en nu is het uit maar ze lachen nog naar elkaar en zij wil hem eigenlijk terug… Toch? :stuck_out_tongue:

ok ?

@ hierboven… ik dacht eerst dat er stond dat ze t net met dr liefje gedaan had en nu nog meer vrienden wilden ofzo haha, wtf

ja zo is het ik wil hem eigenlijk terug

ik dacht dat je het had gedaan met een normale vriend :grinning:

nee :slightly_smiling_face: het is uit dus

Als je hem terug wilt moet je hem vooral NIET negeren, maar gewoon lachen en gedag zeggen als hij langsloopt. Dan kun je een simpel gesprekje beginnen, iets in de trant van “hee, lang niet gesproken, hoe is het?”
Je ook niet te wanhopig opstellen, dan denkt hij misschien dat je wel makkelijk terug te winnen bent (wie heeft het eigenlijk uitgemaakt?)

oke bedankt
wel eigenlijk hadden we ruzie en toen had ik gezegd dat het over was. en als hij wou dat dat gebeurde, dat hij me dan moest gerust laten.
wel dat deed hij, maar even later zei hij dat het beter was als we vrienden bleven
=( maar ik wil het echt niet zo snel opgeven

Hmmm… Dan zou ik toch gewoon proberen weer voorzichtig contact te zoeken. Vaak voelen exen die vrienden blijven toch nog wel iets voor elkaar, en van het een komt het ander… :wink:
Dat hij nog naar je lacht is in ieder geval een goed teken, praten is dan echt niet zo’n grote stap! Succes =D

dankjewel <3

Haha. Je kan vanalles van zulke zinnen maken.
Ik dacht eerst; Heb het net gedaan met m’n liefje maar we hebben geen relatie maar zijn nog steeds vrienden (maat) xs.
Maar “Net gedaan” staat voor dat het net over is.

Ontopic:
Je kan hem ook eens aanspreken op msn.
Praten kan nooit kwaad toch?
Als je begint met een gesprek kan de rest nog komen.
Misschien wacht hij juist op jou tot je actie onderneemt.

ja zoiets idd.
Of dat ze het had gedaan met een jongen (liefje) maar dat ze nog niks hadden…

Je mag wel wat duidelijker zijn, ik dacht ook dat je het gedaan had met een gewone vriend.
Je kan toch gewoon op hem afstappen ?
Gewoon een gesprek beginnen zoals je met iedereen doet … ?

up :slightly_smiling_face: