aaaahh.
Er zijn hier bij mij in de buurt/school gewoon weinig tot geen leuke jongesn te vinden!
En nou? xD
xx
aaaahh.
Er zijn hier bij mij in de buurt/school gewoon weinig tot geen leuke jongesn te vinden!
En nou? xD
xx
Op zoek naar leuke meiden?
Wees blij, hier zijn er te veel, ik word er gek van-.-!
ook al last van? -.-
Mensen niet in de buurt gaan leren kennen
kom naar … hihi maar ze zijn van mijjjj muahmuahmuah
grapje kijk naar hyves, ga vaker logeren bij famillie in een andere stad,
xD
je moet niet zoeken, maar wachten
er verschijnt vanzelf iemand
precies, je moet niet op zoek zijn want dan komen ze niet heel raar; maar daar lijkt het wel op
Ik zit nu al 3 jaar op dezelfde school. Kwas vorig jaar al uitgekeken.
Ik wil naar een andere school… !!!
oh mijn god! misschien moet je even met je vingers knippen en verschijnt er eentje.
Je moet niet opzoek gaan naar leuke jongens, want dan stel je veel te veel eisen, en is niemand goed genoeg. Geniet en maak plezier met je vriendinnen en dan komt er vast wel iemand in beeld.
kijk goed! Ga uit bij een grote discotheek waar mensen uit andere plaatsen komen
Misschien ben je te kritisch?
Jongens die op het eerste gezicht leuk lijken, blijken later soms heel leeg te zijn van binnen. En jongens die je niet meteen heel leuk vindt, kunnen toch wel leuk blijken te zijn als je ze beter kent.
In ieder geval kun je er wat vaker uit gaan, dan leer je meer jongens kennen. En met eruit gaan bedoel ik niet alleen uitgaan, maar gewoon veel onder de mensen zijn ipv thuis zitten of zo
haha, en wat als je ouders zeggen dat je niet uit mag gaan xD .
ofja, heel soms en dan maar tot 12 :9.
achja.
Ik wil ook niet hopeloos overkomen ofzo, want dan ben ik nou ook weer niet.
voordat jullie rare dingen gaan denken, haha.
Hier wel hoor 0=)
Wat ga je dr aan doen?
Heb ik ook al last van >_>
In Engeland hebben ze namelijk allemaal rood haar en daar val ik niet zo op. Ik val meer op blond, maar geen een blonde gezien tot nu toe…
je moet niet op zoek gaan maar wachten… mijn vriend kwam ook pas in beeld toen ik niet op zoek was & ik hem beter had leren kennen (hij zat toevallig in mn klas(A).)
[b]~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~~~[/message]:[/b] aaaahh. Er zijn hier bij mij in de buurt/school gewoon weinig tot geen leuke jongesn te vinden! En nou? xDxx
Hahaa , niet zoeken , dan komen ze met stromen ^^
en anders x uitgaan ensoo , savonds naar leuke plekken etc:)
vriendin meenemen , lekker praten , gezellig doen , x aanspreken
laat je weten als gelukt is ?
KSS
hm de leukste is al bezet hier!
haha… maar wat de meeste mensen zeggen ja, uitgaan ofzo, en niet op zoek gaan want dan duurt het alleen maar langer!..
haha ik laat 't weten hoor xD
en tara, hebben ze daar écht rood haar , haha?
nee dat is ook niet echt mijn smaak.
Maar in engeland wonen is wel gaaf!
Ga buiten je buurt! Of ga bij een nieuwe club, vereniging, andere sportschool, nieuwe uitgaansgelegenheden… je kent vast nog niet ALLE jongens
Natuurlijk moet je niet echt op zoek zijn er komt vanzelf iemand op je af. Maar je moet wel uitstralen dat je dat ook graag wil dus zie je een leuke jongen glimlach eens ofzo =)
Kusss