Nerdbril

heey , ik zit er over te denken om zo’n nerdbril te nemen, en dan liefst een wat grotere. Hebben jullie zo een bril en wat vinden jullie ervan? (foto’s aub!)
dus of als je een leuk plaatje ervan hebt ofzo…graag!

xxxxx

*heb gezocht naar een dergelijk topic maar kon niet helemaal vinden wat ik zocht, anders sorry!*

Als normale bril? Ik heb een ray-ban wayfarer in het bruin.
Maar nerdbril is nogal algemeen, wil je ook plaatjes van andere merken die dat model ook verkopen ofzo?

ja dus als echte bril die je beter laat zien zegmaar (weet nit hoe k t anders moet zegge (: ) en die raybans vind ikw el veet, maar die zijn over het algemeen vrij klein of niet? en aangezien ik een beetje zon vorm hoofd heb waar je neit een mini bril op moeet zette (vind ik zel :stuck_out_tongue:) wil ik wel een wat grotere … en ja als je die kan vinden, vind ik top (:

Je kan ook een medium/large Ray-Ban wayfarer proberen of die wel goed is. Ik heb ook altijd bij die nerdbrillen dat ze net een maatje te klein zijn.

Hier zijn echt al superveel topics over.

Ik heb echt een heeel groot hoofd, maar ik ben gewoon naar de opticien gegaan en heb gevraagd of ze die bril hadden.

Ik heb zelf ook zo’n bril, maar dan van de opticien met sterkte. Ik wilde eerst heel graag de Ray Ban Wayfarer, maar hij was echt veel te groot! Het zag er niet uit.
Toen had die man van de opticien precies hetzelfde model maar dan van een ander merk vanachter gehaald en die stond veeel beter.

Overigens vind ik het een beetje stom als mensen nerdbrillen dragen voor de lol, haha. Maarja dat moeten ze zelf weten. Wel jammer dat er zoooveeel mensen mee rondlopen…

zoveel mensen zie ik er nu niet meer mee en anders is het wel met die van ray-ban. heb je een foto van jouw bril want de meeste ‘neppe’ vind ik niet zo mooi maar wie weet?

MAAR zoals ik al zei , kon ik het goede topic even neit vinden :wink: dusss…

en bedankt , zal indd eens bij de opticien gaan kijken of ze daar wat hebben dat ik leuk vind (:

Ik heb een ‘nerd’ bril van Gucci (niet alleen raybans zijn ‘echt’ :wink: ). deze is idd nog een stukje groter dan de grootste bril van rayban en ook iets volwassener (met de rayban leek ik wel een meisje van 16).
Dit is hem: http://www.smartbuyglasses.nl/designer-brillen/Gucci/Gucci-GG-1612-4PY-76762.html

Natuurlijk op sterkte, anders geef je niet zoveel geld uit voor een bril haha.

Er staat ook echt bij geslacht man, ik vind het meer een vrouwenbril. Wel een leuke bril, maar wat maakt een bril eigenlijk een nerdbril?

Haha ja in de winkel heb ik volgens mij alleen maar mannen brillen opgehad. Boeiend :wink: volgens mij maakt het bij zulke brillen ook geen reet uit. Mijn vriend heeft zo’n rayban en die zou ik ook op kunnen doen dus ja. Ik denk dat met de ‘nerd’ bril een bril met grote glazen en zwarte omranding bedoelt wordt (of bruin whatever) iig één die je niet over het hoofd ziet? Haha

Nerd bril

zoiets bedoel je dan toch he?

ik heb die vorig jaar gekocht bij de zara,
was geloof ik 12 euro zoiets, stukken goedkoper dan een ray-ban iniedergeval haha.

dies wel echt vet mooii !

ja zo een bedoel ik idd, alleen zal k m dan nie bij de zara/h&m of zo kopen, want ja dan heb je m nie op sterkte ntrlk… :grinning:

Ik vond ze leuk toen nog weinig mensen ze hebben
nu hebben heel veel mensen ze gewoon om maar een nerdbril te hebben.
Ken 2 meisjes die niet eens een bril hebben maarwel extra zon nerdbrilmodel hebben gekocht.