nerd klas

vorig jaar had ik echt een top klas. ik voelde me helemaal thuis. maar iedereen uit mijn klas ging havo doen. en dus ging ik met mijn vriendinnen en 4 jongens vwo doen. ik had wel zin in het jaar, want ik hoopte op een leuke klas. en nu blijkt het dus dat ik wel bij mn vriendinnen zit, en 2 jongens van me oude klas. in totaal zit ik nu met 4 jongens!! en 15 meisjes die, zoals verwacht, allemaal nerds zijn. vorig jaar waren ik en mijn vriendinnen juist de gene die het minst praatte, en nu is het andersom. dus ik heb echt een rot klas. :frowning_face:

wie zegt dat hun niet super gezellig zijn? dat ze misschien wat stiller zijn wil niet zeggen dat je het niet gezellig kan hebben met hun. je zegt zelf ook al dat je vorig jaar de stilste was dus neem jezelf maar als voorbeeld.

Als je met je vriendinnen zit is het toch eigenlijk al goed? Misschien zijn ze wel heel aardig, en anders ga je gewoon met je vriendinnen uit je vorige klas om?

Dit zie je als een rotklas? Ik zie dat juist als een fijne klas, heb zo’n hekel aan een drukke klas waarbij er veel met een grote bek de hele tijd door de les heen zitten.

^ inderdaad, en je zegt dat je zelf ook stil bent dus ik begrijp niet waarom je allemaal van die drukke mensen in je klas zou willen…

Je hebt het nog niet eens geprobeerd! Je kent ze niet eens, en je noemt ze al nerds. Misschien zijn ze wel aardig en je zit tenminste nog bij je vriendinnen

Ik vind dat je een beetje te vroeg zeuyrt. Het schooljaar is nog maar net begonnen, dus oordeel niet te vroeg.

Je zit toch mt vriendinnen zeg je? Wat is je probleem dan?
Ik denk dat er hartstikke veel mensen zijn die écht een kutklas hebben, zoals ikzelf.
Je kunt er toch niets meer aan veranderen, en je kunt sowieos niet ieder jaar een leuke klas (vol met mensen die je kent) hebben.

Ik zit op een school die door andere scholen een school voor nerds word genoemd. Dat was ook van mij de eerste indruk, maar iedereen is ontzettend aardig. Ik heb er veel vriendinnen en het is erg gezellig. Wacht even af, en oordeel dan pas.

Dat je met je vriendinnen bent is toch al genoeg?

Je zit gelukkig nog met je vriendinnen ! Het kan toch hartstikke gezellig worden? Misschien zijn deze meisjes nog wel leuker dan die van de vorige klas ! wie weet !

Wat een instelling. :see_no_evil:

Stel je aan zeg, hoezo ‘als verwacht allemaal nerds zijn’.
Dat slaat echt helemaal nergens op.
Meid, je bent echt niet beter dan andere mensen hoor.

Dit.

agree.

Misschien zijn ze wel heel aardig?
ik ging ook met meiden om de voor de rest ‘nerds’ waren, maar het waren super leuke meiden, ik zag er dan wel heel anders uit, veel tuttiger enz :’) maar wat maakt dat uit? >.<

ik heb ook zoiets maar het valt waarschijnlijk wel mee uiteindelijk
als je al die klas in loopt en je beter voelt als de andere
en ze al beoordeeld voordat je ze kent
dan word het inderdaad een saai jaar maar dat is sowieso als je je niet open stelt voor anderen

wees blij dat je bij je vriendinnen inzit!
het kan veeel slechter, geloof me…

dikke vooroordelen hier

Ik geef iedereen gelijk hier. Je oordeelt te vroeg. Misschien is het juist goed om eens in een minder drukke klas te zitten. Volgende week zeg je misschien al het is veel makkelijker voor huiswerk want ik ben sneller mee in de klas omdat er niet zoveel gepraat wordt. Wacht gewoon af meid!