NERD BRIL

heei (L)
ik ben nieuw hier!
en ik had een vraag ik wil namelijk zoon nerdbril kopen zonder sterkte gewoon omdat ik het leuk vind
wat vinden jullie hiervan? zouden jullie ook op jullie 13de een bril aals fashion statement dragen??

Ja

Hoi, zoekfunctie. Ja

is het nog wel een statement als veel mensen het al doen?

Nee, uit, niet hip, dom

Er zit zo’n meisje bij mij op school, en die is ook 13. En het staat echt voor geen meter sorry. Haar hoofd is nog te klein en ze is nog te ielig om er een statement mee te maken. Je moet wel echt een goede uitstraling hebben vind ik om zo iets leuk te maken als je nog jong bent.

nou ik woon in een klein stadje waar maar een paar mensen er een hebben

ok, nou ja je moet het zelf weten, ik vind in ieder geval dat je je niet moet laten tegenhouden door je leeftijd

ja maar ik ben vrij lang voor mijn leeftijd 167 en ik vind al zeg ik hetzelf dat ik niet echt zo,n meeloper ben als het om kleren gaat ik heb namelijk wel een eigen stijl

Precies.

Lengte maakt in principe niet veel uit. Als je zo’n eigen stijl had dan had je dit topic niet eens aan hoeven maken.

een nerd bril een ‘fashion statement’ whut…

Als jij het leuk vind om te dragen, zou ik dat gewoon doen! Wat maakt het nou uit wat anderen ervan vinden, zolang jij het maar leuk vind!

Als jij er gelukkig van wordt, vooral doen.

Ik vind het persoonlijk niets (ik heb zelf een nerd bril, maar wel op sterkte), maar als jij het leuk vindt moet je het natuurlijk gewoon doen joh!

Trek je niets aan van anderen (:

:heart:

Volgens mij is het allang geen fashion statement meer. Maar ik ken genoeg mensen die een nerdbril dragen zonder sterkte en met sterkte ;]

Waarom vraag je dan, met je “eigen stijl” aan ons of een nerdbril leuk is ?

ik vind zon bril wel leuk als je echt een bril nodig heb, maar waarom zou je een bril dragen als je m niet nodig hebt?

ik vind hem altijd wel leuk als ik bij mensen op hyves hun foto zie en ze hebben zo’n bril op!
Maar om er nou echt mee over straat te gaan lopen voor de leukheid…

Beetje laat om nu nog een nerd bril te kopen als ‘‘fashion statement’’? Of ligt dat aan mij…