Nepziek Tips

Ik weet het, er zijn al heel veel topics over. Alleen het probleem is daar word alleen maar in gezegd:

-‘Ga gewoon naar school!’
-‘Wees blij dat je niet ziek bent…’
-Etc.

Ik wil hier dus gewoon tips en geen discussie van dat ik gewoon moet gaan.

Iedereen heeft toch wel eens een dag dat ie even thuis wil blijven?

Tips graag om nep ziek te zijn zodat mijn ouders zeggen dat ik thuis mag blijven.

P.s. Ik gebruik geen dingen als vloeitjes.

-'S nachts heel lang opblijven zodat je niet meer op je benen kunt staan de volgende morgen!
-Beetje ziek praten.
-Hoesten.
-(Misschien) Huilen.
-Zielig kijken.
-In bed blijven liggen.
-Zeggen dat het écht maar dan ook écht niet gaat.

Succes! :slightly_smiling_face:

gewoon zeggen dat je je niet lekker voelt…

Alhoewel ik hier zeer op tegen ben zal ik toch maar antwoorden. Wat ik zou doen; de dag van tevoren al aangeven dat je je niet echt lekker voelt, zeggen dat je een aspirine neemt en vroeg op bed gaan. Dan de volgende dag zeggen dat je niet lekker geslapen hebt en dat je je nog steeds niet goed voelt.

up!

Waarom zou je überhaupt nep ziek willen zijn?
Maar ja, je kan dit proberen:

• Zeg dat je hoofd-/buikpijn hebt en dat je al een paracetamol hebt genomen, maar dat het niks heeft geholpen.
  • Meer kan ik niet bedenken.

Als je nu echt ziek was had ik je wel tips willen geven, maar bij nepziek sta ik achter je ouders.
Anders ging het niet zo moeilijk… dan moet het al lukken als je zegt dat je je niet goed voelt.

Ik neem morgen misschien ookwel even een rustdagje. 'K heb toch maar vier uur les maar geen toetsen. Dus kan ik ook thuis blijven.

Up! :grinning:

Wat ik vroeger vaak deed was eerst heel erg op m’n kussen ademen zeg maar en dan m’n voorhoofd er tegenaan. Want daar voelen ze of je warm bent haha.

Mijn ouders geloven al dat ik ziek ben als ik t gewoon zeg.
Geen idee verder, upje. (:

Up! :grinning:

de avond van tevoren op de bank gaan liggen waar je ouders je kunnen zien :stuck_out_tongue:
en dan na 1 uur nadat je naar bed bent gaan tegen je ouders zeggen ik ben echt misselijk ofzo :stuck_out_tongue: en dan de volgende morgen zeggen het gaat echt niet of je aankleden en zeggen ik ga proberen naar school te gaan en dan gewoon en klein stukje fietsen en dan terug komen ik ben echt duizelig viel bijna van de fiets af :stuck_out_tongue:

oke ik voel me nu echt een duiveltje (A)

Of gewoon naar school gaan, je gaat er niet dood van.

Ze zegt toch dat ze geen tips en discussies wilt over dat ze toch naar school moet !
Van een dagje thuis blijven ga je ook niet dood.

mn moeder komt er soms zelf mee hahaha:’‘Nancy wil je thuis blijven?’’.
ik zeg natuurlijk geen nee he (:
en als ik zelf geen zin heb zeg ik gewoon dat ik thuis blijf :stuck_out_tongue:
vind ze niet erg

Door je neus praten en overdreven vaak ‘‘opsnuiven’’, zeggen dat je last hebt van hoofdpijn en een beetje dood uit je ogen proberen te kijken. Ik zou dit echter alvast een paar dagen van te voren uitvoeren zodat je op de echte dag wel goed ziek lijkt en je ouders denken ‘‘ooh ze is al een paar dagen niet lekker’’.

ik heb dat gevoel elke dag! :stuck_out_tongue:

1.Hoesten
2.Heel vroeg naar bed gaan en dan zeggen dat je je echt niet lekker voelt
3.Doe net als of dat je heel vaak slaapt
4.Een aspirine innemen en zeggen het helpt echt niet mam/pap
5.Nep kokhalzen
6.Zielig doen

XoXo^_^