nepwimpers

heee!

ik wil dus nepwimpers gaan gebruiken maar ik vroeg me af hoe lang je 1 paar nepwimpers kan gebruiken?
het lijkt me namelijk heel irritant om elke dag een nieuw paar op te doen!

alvast bedankttt!
xxx

Als je er geen mascara op doet, en iedere keer de lijm eraf haalt 3x denk ik? Ligt ook aan de kwaliteit natuurlijk. Doe je er wel mascara op, dan 1x (zou ik doen tenminste hoor, zijn geen voorschriften voor)

dus je kan er zeg maar niet mee slapen?
(sorry voor deze domme vragen whihi)

Nee je kan er niet mee slapen want dan kunnen je eigen wimpers afbreken en die nepwimpers zitten dan waarschijnlijk helemaal niet meer mooi. Zou 't ook niet elke dag dragen maar alleen op een feestje ofzo, anders zie je er heel erg nep uit.

Nee, je kan er niet mee slapen.
Je kan nepwimpers vaker dan één keer gebruiken, maar je moet ze wel goed onderhouden. Ik heb nepwimpers die ik al 4 keer heb gebruikt, en elke keer doe ik er mascara op als ik ze draag. Ik verwijder de mascara wel heel voorzichtig wanneer ik ze heb gedragen. Ligt eraan hoe je er zelf mee omgaat.

Je kan er niet mee slapen, dat is niet goed. Je kan ze heel vaak gebruiken mits je heel voorzichtig bent en wel een beetje kwaliteit wimpers hebt en lijm. Meestal wordt van 3x gebruiken uitgegaan.

Gewoon 5x ofzo, en dan weggooien, als je goede hebt teminste,

thanks voor de tips!
ben er super blij mee en ga binnenkort een paar halen,
kijken of het me bevalt hahaha