Nepwimpers..?

Hallo allemaal.
Ik heb volgende week een kerstgala, en ik heb besloten een keer nepwimpers op tedoen.
Ik wil er natuurlijk super uitzien, en ik heb hele korte wimpers van mezelf.
Dus dat leek me wel leuk.
Nu heb ik er een paar gehaalt van de douglas. En ik heb ook uitleg gekregen over hoe ze te gebruiken zijn.
Maar ik vind het toch een beetje eng.
Iemand ervaringen mee?
Valt het er snel af, is het moeilijk af doen, voordelen, nadelen, Tips ? (A)

Oefenen baart kunst!
Ik heb een tijdje dagelijks valse wimpers gedragen (au naturel, niet zo extreem, vind het mooi bij mezelf).
Maar persoonlijk heb ik er zelf eerst 4 paar moeten weggooien omdat ik zoveel oefende en het maar niet lukte. Het heeft bij mij heel lang geduurd voor ik het echt kon. Dit kan ook aan mijzelf, persoonlijk liggen hoor, het kan zijn dat jij er niet zoveel problemen mee hebt :grin: Dus ik zou het eerst op voorhand eens uitproberen, in plaats van vlak voor jou kerstgala.

Je moet ook goeie wimperlijm kopen want de lijm die (bij mij toch) bij de wimpers zit, in een minitubetje is vaak crap. Het is heel makkelijk af te doen, doet ook geen pijn (:
Je moet zeker op youtube eens filmpjes zoeken, er zijn héél veel filmpjes over valse wimpers, die helpen echt!
veel succes!

oooooohja, heel erg bedankt!
ik kan inderdaad kijken naar de filmpjes maar ikben ook nieuwsgirig na de Nadelen,
als die er zijn (A)
ik heb de wimpers van het merk Eylure.
misschien handig dat ik dat er bij zet (A)

Volgens mij hebben nepwimpers geen nadelen, het voelt in het begin een beetje vreemd maar daar wen je best snel aan. Soms raken ze los in de binnenste hoek maar dat ligt ook aan je lijm.

Ik heb geen nep wimpers nodig sinds ik vaseline op mijn wimpers smeer zijn ze echt lang gewordennn :slightly_smiling_face: :smiling_face_with_three_hearts:

ik zou het aan iemand anders laten doen, die ziet het beter dan jij denk ik.
ik heb zelf ook nepwimpers gehad, bij mij bleven ze best lang, maar dat ligt eraan wat voor lijm je hebt enzo
en je moet ook uitkijken met de lijm want daardoor heb ik ook ontstoken ogen gehad trouwens,
:slightly_smiling_face:

oooh jA, ikheb hem van de eylure ik weet nietof iemand daarmee ervaringen heeft dan :face_with_raised_eyebrow:?

ik ga ook nepwimpers bij gala doen :grinning:
opdoen lijkt me op zich niet moeilijk, eraf halen wel

ik heb van essence gewoon ;p

Het is idd in het begin wel wennen :grinning:

ohja, heb je trouwens van die wimpers wat je zegmaar 1voor 1 erop meot plakken of heb je gewoon 1ding aan elkaar?

nee gewoon 1 hele :stuck_out_tongue:
ik snapde eerstniet waarom die andere er ook was,maardat is voor de lengte waarschijnlijk.
Maarja, ik heb er geen ervaringen mee dus ik denk dat als ik ze 1 voor 1 op doe helemaaal niet goed komt haha

ik heb ook wel eens nepwimpers opgedaan, en bij mij laten ze altijd los bij de randjes :open_mouth: echt stom, wat dat is vet mooi!

verdernog ieman tipssS(A)