nepwimpers

Haaaay!

Ik haat af en toe die nepwimpers… dan wil ik ze op een feestje en dan kan ik ze niet goed opplakken. Dan zitten ze scheef en vallen ze er weer af. Maar ik zou zo graag een keer nepwimpers voor een feestje willen. Iemand tips hoe je je ze op kan plakken en recht? En welke goed zijn (niet al te duur?) Met goede lijm! XD

xxxxxxxxxx

advies?

Ik heb géén idee
Heb nog nooit nepwimpers geprobeerd
Dus upje voor jou

Bij mij lukt het ook nooit om die dingen goed op te krijgen. Het zit nooit recht…

geen idee. 'k hou niet van nepwimpers

up

Essense heeft goedkope nepwimers! Maar of ze goed zijn , i have no ideaaa.
Je kan het proberen:) En bij he kruidvat of hema zou ik gewoon goeie wimperlijm halen.

En advies; ik zou eerst een beetje mascara op je wimpers doen, zo kan je beter zien of je de nepwimpers goed tegen de rand aan hebt geplakt;] je kan ook googlen voor advies?

Ik heb dus die nepwimpers van de action gehad en die deden het eerst ook niet zo goed totdat ik die lijm die erop moest een minuut liet drogen en toen pas op mn wimpers deed zodat ze in een keer goed plakken en niet meer scheef gaan. en als je met eyeliner een lijnte boven je ogen tekent valt de lijm ook minder op zeg maar.

die van essence zijn goed ja! Met goede lijm.

okee, dankje wel allemaal! Ik ga wel even langs de action en kruidvat!:stuck_out_tongue:

de kruidvat heeft goeie en dan niet die van essence maar van impulss.
De eerste keer dat ik ze opdeed zaten ze al goed. Sommige dachten dat het mijn echte wimpers waren ( :

ik heb die van h&m en van hema en ze blijven allebei voor geen meter zitten.

Die van essence zijn echt heel slecht.
Die lijm is ook niet goed.
ik had is een keer die van de kruitvat van 10 euro gekocht en die doen het veel beter.
En ze zijn niet duur voor 10 euro!!

En hoe duur waren die? :angel: