Nepwimpers.

Weten jullie waar je mooie nepwimpers kunt kopen? Ik wil het gebruiken voor feestjes enzo. En hoe duur zijn ze ongeveer?
Kun je ze elke keer weer opnieuw gebruiken?

Een beetje zoiets:

http://a491.ac-images.myspacecdn.com/images01/39/l_8ac92efcdbcd6f44f1d42ea9023b7eb2.jpg

die bij de hema zien er wel mooi uit. en zijn niet duur.
of je ze her kunt gebruiken zou ik niet weten.
succes.

Hema, en essence volgens mij ook

bij v&d heb je van zo een merk , 10 ¤ heeele mooie, ook mét glitters kan je ze kopen

Maar kun je ze herbruiken? :stuck_out_tongue:

up

Ik denk niet dat je ze kunt herbruiken … Ben ik niet zeker van (:
Moet je lezen op het doosje als je ze koopt ofwel vragen aan de verkoopster :grinning:
x

Ik dacht ook dat je ze niet kon herbruiken. Maar volgens mij zei iemand dat een keer, maar ik weet niet meer wie… :grinning:

jep

Wheeeee, dank je. Anders zou ik het niet kopen. Gebruik ik het 3x, en dan moet ik weer nieuwe kopen o.o

je hebt ook plakwimpers (zonder lijm), maar die bleven bij mij écht niet plakken. ik heb een keer op zo’n site een filmpje gezien hoe ze wimpers opplakten met iets van lijm, en die kon je wel hergebruiken :slightly_smiling_face: vergt wat oefening, maar dan heb je ook wat :grinning:

sommige kun je wel vakr gebruiken en sommige niet (VolgensMij)

gewoon drogist voor 250 ofso

gewoon drogist voor 250 ofso

Moet je dan telkens opnieuw lijm kopen? Of kan dat niet apart?

http://www.girlscene.nl/b…07/november/Valse_wimpers

essence, 3 euro ofzo en je kan ze hergebruiken en ze zijn mooi lang. :slightly_smiling_face:

weet iemand ook goeie lijm,
ik heb ze bij de action weg
maar met die lijm blijven ze echt niet goed zitten,
en ik had oooit iets op gossip girl gelezen over een goeie lijm
maar ik kan het niet meer vinden ):
dus hellp?

Ik had eens in het kruidvat wimpers gekocht voor 7 euro (1paar). Daarna heb ik wimpers van ebay gekocht, 60 paar (6 soorten, van elk 10 paar), ook voor 7 euro ongeveer. Ebay valse wimpers

En de lijm…?